Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Schapen, bokken en shetlander zoeken een thuis

Recommended Posts

Beste mensen,

Ons doel is om te gaan emigreren.

Dit betekend dat je het leven wat je hier op heb gebouwd achter moet laten.

Dit houd in dat mijn schapen en bokken en shetlander een nieuw thuis zoeken.

Ze leven nu in een groep samen en hebben een inloopstal dus zijn niet gewend vast op stal of in de wei te staan.

De bokken en rammen zijn alle 5 geholpen en dragen een nr.

De shet is een merrie

1 bok is een dwergbok

1 bok is een kruising tussen berggeit en Wallische geit

De rammen zijn swiffers en texelaars

Aangezien de schapen en geiten met de fles groot zijn gebracht zijn ze ook erg mak en zelf knuffeldieren die zich niet thuis zouden voelen als kudde dier in grote groepen zonder menselijke aandacht.

De shet loopt graag tussen hun en heeft zelf een goede band met 1 van de bokken.

Met de rest ook wel maar met 1 een speciale band.

Kortom ik kan nog heel veel er over vertellen en zijn mijn schatjes waar ik een warm thuis voor zoekt.

Jammer genoeg kan ik ze niet meenemen anders had ik het graag gedaan aangezien de gedachte al pijn doet dat ik ze los moet gaan laten.

Ik heb nog even de tijd voor het zoeken voor het juiste adres want het geld of de snelheid van een nieuw thuis is voor mij niet belangrijk mijn NR1 is dat ze een goed thuis vinden.

Op Marktplaats wil ik ze niet zetten want dan weet je het nooit waar ze terecht komen.

Hier ben ik al even en aan de berichten te lezen zitten hier mensen met een hart voor dieren.

Dus hopelijk en wie weet de juiste die hun een warm thuis kunnen geven wat ik ze beloofd had en heb.

Als je info wil kun je ook altijd pb sturen.

Ze zijn niet bedoeld voor handel of slacht.

Help me een juist adres te vinden.

Ook heb ik nog een groep bramha kippen en hanen en een koppel kalkoenen die onder dezelfde voorwaardes een thuis zoeken.

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

laatst op het journaal een manege die een oude merrie weg deden om ergens anders oud te worden .

De nieuwe eigenaar had hem vlug verkocht via marktplaats en even 500,- euro verdient.

Terwijl de merrie afgegeven was om op zijn nieuwe plek zijn laatste dagen te kunnen slijten.

daar is de oude eigenaar te laat achter gekomen . ( die zag nog net de advertentie op marktplaats staan)

Merrie was al weg.

De stichting die /waar de merrie haar laatste dagen zou door brengen had dit al vaker gedaan.

Dus let goed op.

Misschien wil de koper van het huis en stal hem wel hebben?

hoi,

weten jullie al waar jullie naartoe zouden emigreren ? als dat in mijn buurt in Frankrijk zou zijn, kan / wil ik gerust weide en inloopstal voorzien voor je dieren zoals ze die nu hebben en kan je ze komen bezoeken zo veel je wil en blijven het ook jouw dieren natuurlijk. ik heb 20 ha. jouw visie op dieren sluit helemaal aan op de mijne, mijn paarden zijn ook als m'n kinderen.

vele groetjes,

anke

Ik ga naar Zuid Amerika dus geen optie voor meenemen. Uiteraard kan je alles meenemen maar je kunt je afvragen of het dier hier gelukkig van word.

Soms moet je je eigen belangen opzij zetten in het belang en liefde voor je dierenmaatjes

Dat er verkeerde mensen tussen zitten besef ik al te goed daarom oa dat ze niet op marktplaats komen waar de meeste zitten.

En ben daar alert op en neem volop maatregelen dit zo goed mogelijk te voorkomen.

Ik ben al met iemand in gesprek en er volgen nog afspraken en mijn gevoel is er erg goed bij dus wie weet.

moet je nu maken

klopt nynkef we wachten even af of ze (zij en de dieren) een klik hebben met elkaar.

Maar tot nu toe voelt het van mijn kant al goed.

Nog bedankt

moet je nu maken

• 1 month later...

Beste Mensen ,

Nog steeds ben ik op zoek naar een goed te huis voor me kudde.

Helaas mocht het niet zo zijn dat het met de vorige door kon gaan.

Want de liefde en het hart zat op de juiste plek.

Voor de rest ga ik er ook niet in verder hoe en waarom.

Maar zoek dus nog steeds een nieuw thuis.

Help mij aub deze te vinden.

Mochten jullie nog een andre plek weten waar ik een oproep kan doen hoor ik dit graag.

Marktplaats is uit gesloten.

Ook voor me Bramha's kippen en hanen zoek een nieuw thuis.

Met de zelfde voorwaardes en liefde in het zicht voor ze.

Ze lopen hier vrij dus een ren zou niet geschikt zijn voor ze.

Bedankt alvast weer.

Groetjes Red

moet je nu maken