maggy Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 ik heb een 2 tal weken geleden een trosje honingtomaatjes gekocht in de winkel mmhhh overheerlijkheeft er iemand van jullie deze staan
Stan Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 Ja ik heb ze staan(F3) en daar mee doe ik o.a. mee aan dit topic : tomaten-uitdaging-op-zoek-naar-zoetekes-t11591.html?hilit=zoetekes. Ze zijn zeer goed te eten. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Caatjeh Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Ik heb er ook 1 staan. Het is de meest vroege tomaat van alle tomaten. 6 mei buiten geplant en ik denk binnen enkele dagen de eerste rijpe tomaat. Ben benieuwd hoe hij smaakt.. Het is de vraag of hij dezelfde smaak heeft als die uit de winkel, omdat die uit de winkel volgens mij een F1 tomaat is, een kruising. De zaden hiervan zijn niet soortecht.
Jorieke123 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Zie bijvoorbeeld ook hier: honing-tomaat-t4895.html? De zoekfunctie is erg handig, als je je afvraagt of er al vaker over dat onderwerp is gepraat Ik sluit dit topic, nieuwe vragen kunnen in het oude topic worden gepost. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten