Geplaatst: 8 juli 201411 j Edit... discussie ging verder terwijl ik ook typte... ik reageer hierop: dat je een berichtje enkele weken later 'stiekem' verwijderd heeft waarschijnlijk niemand door, mits het de verhaallijn niet veranderd. Als we dat soort zaken verwijderen (bijv. in topic A gaat het ineens over onderwerp B) dan melden we dat in het topic. Als we veel hebben opgeschoond bijv. dat gebeurd dus niet. daar benoem je nu juist het struikelpunt waardoor dit topic is ontstaan. het gaat nu om recente topic's waarvan meerdere posten worden verwijderd zonder enige mededeling. wanneer je het topic nu voor het eerst leest is het een normaal topic. maar wanneer je het topic eerst had gelezen met de oude titel en daarna opeens verder leest na alle aanpassingen dan ontstaat er verwarring.helemaal als je ziet dat je eigen posten zijn verwijderd, dan ga je je afvragen wat je fout hebt gedaan. met de oude titel was het immers ontopic dus je bent je van geen kwaad bewust. een PB sturen om het te vragen gaat niet want het is niet duidelijk welke mod de posten heeft verwijderd. al die misverstanden hadden voorkomen kunnen worden met 1 simpel berichtje in het topic. scheelt ook een hoop pb's sturen deze hele discussie is eigenlijk 1 grote schreeuw om duidelijkheid. niet om het beter weten of de discussie winnen. Helemaal mee eens Loes.Dat is precies waar het over ging. Gisteren iets gepost, ga vervolgens naar de tuin... kom 's avonds laat terug... is het bericht zomaar verwijderd. Was niet off topic, niet beledigend oid. Dus geen reden tot verwijdering. Het desbetreffende topic wás onduidelijk en dat dat na mijn bericht (en van anderen blijkbaar ook) veranderd is houdt niet in dat je de berichten die aanleiding gaven tot die verandering/verbetering ook verwijderd moeten worden. En al helemaal niet zonder bericht. Kon ook niet teruglezen of er een verkeerde reactie op mijn bericht was omdat alles verwijderd was. Zonder bericht dus ook géén idee welk van de moderatoren het had gedaan. Door mij werd de verwijdering niet als positief ervaren, dacht dat mijn goed bedoelde berichtje dan toch verkeerd/negatief opgevat was misschien? Dat soort gedachtes... En dat nare gevoel heb ik gehad totdat Greetje/Loes en Stan vanmiddag het raadsel hebben opgelost. En iemand spreekt in dit topic uit dat wij te gast zijn???? Ik dacht dat ik deel uitmaakte van dit forum als lid... níet als gast...
Geplaatst: 8 juli 201411 j Bit: Berichtjes van mij dat ik ging verwijderen hebben in dat topic gestaan. Ja... heel leuk... maar daar heb ik dus niets aan als ik lekker op de tuin zit en 's avonds weer thuiskom en jij alle berichten hebt verwijderd inclusief je aankondiging dat je ze verwijderd en waarom...
Geplaatst: 8 juli 201411 j Auteur Doordat jouw wens ( en de wens van meerderen trouwens, mezelf incluis ) in vervulling was gegaan doordat topicstarter zijn/ haar topic had aangepast, was jouw post en dat van meerderen daarna niet meer ter zake doende. Dat, en niet meer dan dat, is wat er nu gebeurd is. Het topic gaat gewoon nu waar het over gaat, zonder een hele rij posts die vragen waar dat topic over gaat. Het is nu leesbaar. De daarna onnodige posts ( die waren in 1e instantie dus best zinnig ) zijn dus weg. Nu is het een gewoon babbeltopic. Jij en ik zijn gewoon lid. Lid van een forum. Dus ben je hier te gast. Althans zo omschrijf ik dat.Kan je het woord gast weer anders op vatten, of misschien gebruik ik het woord gast wel onterecht. Mijn intentie is om te zeggen, dat het feit dat we hier lid zijn, we daar geen rechten aan kunnen ontlenen.Dat is wel de bottemline denk ik. Geen rechten. Wel regels ( weinig trouwens : zie forumregels ) Ben je het niet met de regels eens, mag je je wenden tot .... Hahah,. Ja, wie eigenlijk ?
Geplaatst: 8 juli 201411 j Tja... en ik mis dan nog steeds "het gevoel" in dit verhaal. Wat als ik, door het verwijderen en niet duidelijk maken waarom en daardoor voor verwarring zorgend, mij rot heb gevoeld? Dat is toch zeker ook niet de bedoeling lijkt me? Haha... misschien moet er een MTFgeschillencommissie komen...
Geplaatst: 8 juli 201411 j Auteur Haha. Ja. Nou ? Als je vind dat je recht op een geschillencommissie hebt, mag je hem gaan aanmaken hoor ! ( in de babbeltuin aub ) Over gevoel. Das waar. Ik ben een rationeel mens en ken mijn ingrepen geen gevoel toe. Das waar.Als jij je érg rot voelde afgelopen nacht, dan spijt me dat. Excuses. Zonder daaraan rechten te mogen ontlenen overigens, voeg ik er streng aan toe.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.