Bearco86 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Voor m'n moestuinplan van volgend jaar wil ik proberen eerst wat zaden aan te ruilen Wie heeft er iets voor mij liggen? Deze zaden zoek ik: - Bloemkool (laat)- Rode kool langedijker bewaar- Winterwortel- Kas komkommer - Tomaat Moneymaker- Prei (winter variant)- Tuinbonen Te ruil heb ik: - Parijse Worteltjes- Pluksla American- Tuinkers- Kerstomaat tiny tim- Cherry tomaat Chicco Rosso- Peper Jalapeno- Bosuitjes White Lisbon- Rucola Eruca Sativa- Groene Snijbiet Lyon- Komkommer Chinese Slangen- Radijsjes Saxa 2 Quote
geedee Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Je kunt ook aansluiten bij dit groepje: zadenenvelop-beginnersgroep-2014-t12167.html Quote
Bearco86 Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Geplaatst: 10 juli 2014 Bedankt voor de tip, maar ik probeer het eerst eens zo De langedijker rode kool en tomaat moneymaker worden niet meer gezocht. Quote
geertlaurent Geplaatst: 12 juli 2014 Geplaatst: 12 juli 2014 Kan ik ruilen: rode koolwinterwortelprei wil ik wel ruilen voor:Tiny Tim tomaaatjesparijse wortels saxo radijs Ik heb ook nog een hoop.andere dingen maar niets van je lijst. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.