Jessie19 Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Ik heb drie courgetteplanten in de tuin. Vanmorgen zag ik dat één plant gele vlekjes had op de bladeren en dat één van de vruchten vol bulten stond. Ik dacht aan het courgette geel mozaiek virus en heb meteen de plant verwijderd. Nu zag ik dat ondertussen ook een andere plant gele vlekjes heeft gekregen, maar deze heeft ook een soort grijze vlekken langs de nerven van het blad. De vruchten zien er wel nog normaal uit. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen? Hier de grijze vlekken Hier enkele foto's van de gele vlekken: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Misschien vind je in één van deze vorige topics hierover je antwoord? geel-blad-pompoen-en-courgette-t9745.html bladverkleuring-courgette-en-pompoen-t14181.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts