Geplaatst: 25 juli 201411 j Omdat het nú de tijd om stekjes te nemen wil ik graag jullie vragen wie er voor mij Blauwe bosbes struikjes heeft óf wil stekken. (evt op de MTFD ruilen?) Wie? 25 juli 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 25 juli 201411 j Als je me zegt hoe ik moet stekken, kan ik wel stekken voor je nemen. Verschillende soorten, vraag is of ik er achter kom welke welke is. EditEven wat nagelezen en ga stekken voor je proberen, mocht het lukken meteen extra stekken voor mtfd.
Geplaatst: 25 juli 201411 j Ik moet dringend de frambozen eens opbinden, de blauwe bosbessen worden erdoor verstikt. Kan altijd wel wat stekjes maken als ge dat wilt maar ik moet wel zeggen dat de merels die héél graag lusten. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 25 juli 201411 j Auteur Nou Jane en Willy Heel graag Ik kan er wel een aantal kwijt dus als er 2 mensen stekjes maken, moet t altijd lukken, toch? Ben helemaal blij (en de merels in mn tuin straks ook ) Om lekker wat verwarring te zaaien , wil ik er nog bij vermelden dat ik oorspronkelijk om de Vaccinium myrtillus vroeg en die ook graag wil hebben. zie ook : http://nl.wikipedia.org/wiki/Blauwe_bosbes Mochten jullie echter in het bezit zijn van een Amerikaanse soort (die zijn groter en hebben een andere Latijnse naam) dan wil ik daar ook best een stek van.
Geplaatst: 26 juli 201411 j Ik heb bosbessen uit heel Noord Amerika, verschillende soorten. Die jij graag wil hebben staan hier in de bossen, maar beetje risico die te gaan zoeken (moor, wilde zwijnen en jagers).
Geplaatst: 26 juli 201411 j Auteur Geen probleem Jane, die Amerikaanse soorten vinden ook een plekje in mn tuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.