loes Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 (edited) ook maar even een nieuw Carpool topic starten voor de Nazomerse MTFD zondag 28 september 2014 Mocht er een lift zijn vanuit Groningen/kop van Drenthe dan hou ik mij aanbevolen! Edited August 6, 2014 by Guest Quote
mijke Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 ik ook! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Yuras Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Ik vertrek vanuit Nijmegen Dukenburg met auto. Eventueel zijn er 2 plekken voor medereizigers.. Quote
Kibas Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Ik zou graag met iemand meerijden. Ik woon in Eindhoven. Quote
Bit Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Sorry jongens. Ik moet me afmelden. Connie zou met mij meerijden. Ik weet het. Dat maakt het nog wat lulliger. Maar helaas. Sorry.Dus wie toevallig uit deze zelfde omgeving ook naar Zelhem rijdt ?Contact Connie. ( zeg ik , zonder te weten of Connie dat wel wil ) Quote
Connie Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Nee Bit ik had je al gemeld dat het geen probleem is toch .Ik ben reeds voorzien van lift...incl.man en dochter in dit geval. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Recommended Posts