SamanthaP Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Long time no see.... we kregen eindelijk de sleutel van het nieuwe huis, en daardoor erg weinig (lees:niet) online geweest. Maar ik sta inmiddels voor de uitdaging om een begin te maken met de tuin. Een gedeelte ervan wordt uiteraard ingedeeld als moestuin. Maar nu is de vraag: waar zet ik idealiter de kas en het kippenhok? Ik heb verschillende opties uitgetekend, en zou graag wat feedback en tips ontvangen. situatieschets: de tuin is een beetje raar van vorm. Geheel ommuurd (ca 4m hoog). Ook staan er een aantal bomen die voor schaduw zorgen. Het huis met daarnaast de garage staan onderaan de eerste foto. De moestuin komt in de rechthoek achter de garage. Hieronder een aantal schetsen met als belangrijkste items het kippenhok en de kas. Ik weet niet of ik zo heel duidelijk ben, maar dat horen we dan vanzelf wel ps. mocht dit bericht niet op de goede plek staan, dan hoor ik het ook graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts