ThomMo Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 hallo iedereen ik zoek de volgende kruiden het liefst in of in de buurt van assen want daar woon ik eventueel kan ik ruilen met appelmunt stekjeshier onder de soorten die ik nog zoek ananas muntgember muntchocolade muntaardbeien muntbananen munttijm rozemarijnkoriander alvast bedankt groetjes ThomMo Quote
weknow Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Hoi Thommo, Als je naar de Moestuinforumdag zou kunnen komen (erg leuk!) en je plaatst dit wenslijstje in het topic daarover, dan ben ik vrij zeker dat je bijna alles uit dit lijstje kunt ruilen (of zelfs wel krijgt van iemand). Die dag is voor alle leden van dit forum die willen, dus ook jij bent er welkom. Zelhem is niet eens enorm ver van Assen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jane Doe Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Als je naar mtfd komt kan ik je de volgende muntsoorten geven.Munt stekken (turkse, marokaanse, peper, japanse, spear, ananas, engelse, citroen, zwitserse, chocolade, aardbei, appel, johannesbeer (aalbes) Quote
ThomMo Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 alvast heel erg bedankt iedereen wanneer is die dag dan als dat al volgende week is dan kan ik denk ik niet want ikben nog maar 14 dus kan niet zomaar van alles plannen maar ik hoop dat ik er heen kan voor alvast als ik wel kan kan komen heel erg bedankt al ik kan komen wat wil je dan terug jane doe ? alvast bedankt groetten ThomMo Quote
Jane Doe Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Vraag het je ouders, laat ze gerust meelezen en schrijven wat jullie willen. Is ook een gezellig uitje voor je ouders.Hier zijn wat links over de moestuinforumdag mtfd:nazomerse-mtfd-zondag-28-sept-wie-brengt-wat-mee-t14860.htmlnazomerse-mtfd-zondag-28-sept-wie-brengt-wat-mee-t14860.htmlmoestuinforum-dag-f73.htmlIk hoef er niet wat voor terug, geef ze een mooie plaats en gebruik de muntsoorten voor thee, koken en toetjes. Mogen ze woekeren of wil je ze op een plek houden? Hier staan ze in kuipen, anders gaan ze in de hele tuin aan de wandel. Quote
ThomMo Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 halo jane doe zelf heb ik geen tuin maar een groot balkon dus zouden ze dan in baken komen te staan zelf kan ik ook wel ananas aardbeien steken mee kunnen nemen hier woekert het overal dus wie wat wil hebben mag groetjes ThomMo Quote
Gast Bietje Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Och wat leuk! Zou ik van iemand een stekje (of bloemetjes voor de zaadjes?) van de ananas en aardbeien munt kunnen krijgen ? Mijn ananas heeft een klein beetje last van meeldauw maar ik heb er nog niets van kunnen gebruiken omdat het direct na aanschaf er in zat Portokosten betaal ik uiteraard ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.