John1977 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hallo! De Courgettes groeien goed dit jaar alleen komt er een witte waas op de bladeren en na een tijdje verdrogen ze. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik weet niet zeker of dit hetzelfde is. Wie kan me een tip geven? Dank alvast! Quote
Erny Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Gebruik de zoekfunctie en zoek op: meeldauw courgettes. Is al heel wat over gezegd op dit forum. Ook eventuele tips om de groei van de schimmel tegen te gaan. Quote
John1977 Posted August 13, 2014 Author Posted August 13, 2014 Dank voor je antwoord! Het is dus wel meeldauw? Mvgrt John Quote
Bit Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ja hoor, het is meeldauw. Poederig wit, Met een paar dagen kan je er bijna sneeuwballen van rollen Krijgen we bijna allemaal hoor. Zijn wat maatregelen tegen als je dat echt wil; ik doe het niet ( zie die topics ) Quote
Recommended Posts