Loeria Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Ik heb 2 planten, ze groeien goed, veel bloemen en maar 2 pompoenen, wel mooi van kleur. De rest blijft bloem, geen verdikking in de aanzet. Ben bang dat het maar bij 2 pompoenen blijft....of is er nog hoop op meer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Weten we verder niet hoe ze staan, hoe groot ze zijn inmiddels ( wanneer gezaaid enzo ), maar denk dat de kansen nu wel wat aan het afnemen zijn ja.Toch, een heel mooi najaar kan wonderen doen, wellicht heb je geluk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Ik heb zes pompoenplanten en een vruchtje Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Weten we verder ook niet van niet hoe ze staan, hoe groot ze zijn inmiddels ( wanneer gezaaid enzo ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Zelfde zaaitijd als eerdere jaren en ook Butternuts en toen had ik heel veel pompoenen.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts