Hudsonstijgers Geplaatst: 29 augustus 2014 Share Geplaatst: 29 augustus 2014 ik merk dat mijn boerenkool niet erg hard gegroeid is de afgelopen tijd. Hebben hier meer mensen last van? komt dit echt door weer van afgelopen tijd? dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 29 augustus 2014 Share Geplaatst: 29 augustus 2014 Heb je er mest bij gedaan? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hudsonstijgers Geplaatst: 29 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 29 augustus 2014 yip, er zit mest bij Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 29 augustus 2014 Share Geplaatst: 29 augustus 2014 bij ons ook even wat minder groei maar nu gaat het weer snel vanwege de hogere temp.vorig jaar groeide het de hele winter langzaam door, we konden het niet opkrijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hudsonstijgers Geplaatst: 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 30 augustus 2014 nu met de foto om er een goed beeld van te krijgen. Bij jullie groter? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
marja vH Geplaatst: 30 augustus 2014 Share Geplaatst: 30 augustus 2014 Bij mij net zo en even traag marja Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
D_SDennis Geplaatst: 30 augustus 2014 Share Geplaatst: 30 augustus 2014 Hier gaat ie juist als de brandweer op mijn arme zandgrondje. Ik heb zelfs vorige week al de eerste keer geoogst en gegeten! Wat nou vorst erover, de smaak was erg goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hudsonstijgers Geplaatst: 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst: 30 augustus 2014 ziet er inderdaad heel goed uit. zo ging het vorig jaar bij mij ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.