Jorieke123 Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Eigenlijk een babbeltuin-topic, maar omdat het in de inmaakhoek niet zo druk is, mag ie van mij gewoon hier staan. Ik werk dus nogal slordig, ben 4 dingen tegelijk aan het doen, en dan moet er ook nog geluncht worden. Dus bak ik nog even wat broodjes, en moet ik de tafel leegruimen omdat ik die ook alweer had volgebouwd De wasbakken staan meestal vol, dus als ik daar wat wil afgieten of omspoelen dan moet ik ook eerst weer afwassen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Haha heerlijk (herkenbaar) zooitje! Ik ga volgende week tomatensaus inmaken, zal ook een reportage maken als ik er aan denk. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Jane Doe Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Omdat ik in mijn hoofd, eigelijk hele lichaam een rommeltje ben door ADHD. Probeer ik een rommelkeuken te voorkomen. Ik moet via vaste volgoorde de keuken(s) meermaals per dag doen. Anders gaat het helemaal mis, ben ik helemaal van slag.De afwasmachine moet leeg ter beschikking zijn, zodat ik meteen alles kan wegpakken. Zodra die vol is laten draaien. En zodra die klaar is leegruimen, visuele cirkel. Aanrecht ontsmetten schoonmaken en dan de buietenkant van de keukenkasten mee afnemen. Alle wat een vaste plek heeft meteen opruimen, proberen met een opgeruimd huis rust te krijgen. Wat natuurlijk nooit gaat lukken, maar wel helpt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Geplaatst: 10 september 2014 Bedankt voor je bericht Jane, maar ik vraag om foto's Piroska: wel aan denken hoor! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Timing zeg! Ik ben nét klaar met portie appelmoes en courgette/pompoensoep inmaken..... leuk detail...een trechter gepromoveerd tot afvulhulpje Ow ja...de weckketel van mn moeder....al jaren stond ie werkeloos in de kelder....op de bijbehorende weckpotten zaten nog etiketjes uit 1954!! en het plaatje erop laat ik zitten zolang het kan.....word er beetje nostalgisch van.... Quote
Piroska Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Omdat ik buiten inmaak op een houtvuur heb ik ook geen aanrecht. Maar zo ziet mijn tafel eruit na afloop. Op de achtergrond het vuurtje waar ik op weck. ( links achter) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Ik kwam nog een oude foto tegen niet de gehele keuken maar wel een stukje. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 bij het inmaken van de peren gisteren;Reeds gevulde potten Tijdens het schillen Voorbereiding van suikerwater en glazen Het steriliseren zelf gebeurt buiten met een electrische Weck ketel Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Wat is dat groene linksachter Indy? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.