Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's van je aanrecht/keuken tijdens het inmaken.


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Eigenlijk een babbeltuin-topic, maar omdat het in de inmaakhoek niet zo druk is, mag ie van mij gewoon hier staan.

 

Ik werk dus nogal slordig, ben 4 dingen tegelijk aan het doen, en dan moet er ook nog geluncht worden. Dus bak ik nog even wat broodjes, en moet ik de tafel leegruimen omdat ik die ook alweer had volgebouwd

 

De wasbakken staan meestal vol, dus als ik daar wat wil afgieten of omspoelen dan moet ik ook eerst weer afwassen.

 

IMG450532371410360368.JPGIMG450613111410360373.JPGIMG450719321410360378.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik in mijn hoofd, eigelijk hele lichaam een rommeltje ben door ADHD. Probeer ik een rommelkeuken te voorkomen. Ik moet via vaste volgoorde de keuken(s) meermaals per dag doen. Anders gaat het helemaal mis, ben ik helemaal van slag.

De afwasmachine moet leeg ter beschikking zijn, zodat ik meteen alles kan wegpakken. Zodra die vol is laten draaien. En zodra die klaar is leegruimen, visuele cirkel. Aanrecht ontsmetten schoonmaken en dan de buietenkant van de keukenkasten mee afnemen. Alle wat een vaste plek heeft meteen opruimen, proberen met een opgeruimd huis rust te krijgen. Wat natuurlijk nooit gaat lukken, maar wel helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timing zeg! Ik ben nét klaar met portie appelmoes en courgette/pompoensoep inmaken..... leuk detail...een trechter gepromoveerd tot afvulhulpje

 

Ow ja...de weckketel van mn moeder....al jaren stond ie werkeloos in de kelder....op de bijbehorende weckpotten zaten nog etiketjes uit 1954!! en het plaatje erop laat ik zitten zolang het kan.....word er beetje nostalgisch van....

 

PICT853193081410382874.JPGPICT852979931410382873.JPG

PICT8531aa42531410382965.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...