RvO Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Hallo, Dinsdag (16 sep) ga ik naar zaadhandel Van der Wal (Hoogeveen).Als ik iets voor je kan meenemen naar de MTFD reageer dan even op dit berichtje, uiterlijk dinsdag 7:00.Bedenk wel even dat ik met OV / fiets kom, dus zoiets als10 kg pootaardappels (bij wijze van spreken) is "wat lastig". Ik weet het, hetis heel kort van te voren, maar ik wist het ook niet eerder. Oh ja, graag contant, zo mogelijk gepast, betalen. Quote
weknow Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Hoi Remy, Ik ga van de winter zelf nog bestellen bij Van der Wal maar ik heb toch nog een klein wensje nu. Namelijk deze wintersla: BRUNE d' HIVER (winter kropsla) KROPSLA Artikelnr: 422 Deze kropsla verdraagt zeer lage temperaturen. Zaaien september tot december. Teelt september tot half oktober in vollegrond, vanaf half oktober tot januari eventueel onder platglas of koude kas. Koud kiemer, dus niet warm voorzaaien. Kropsla die enige graden vorst kan verdragen, zeker in huidige milde winters een optie voor een winterteelt. Oogstbaar vanaf eind november tot april afhankelijk van zaaitijd. Let op met stikstofbemesting in wintermaanden i.v.m. nitraatvorming in bladgewassen. DIT SOORT VORMT IETS RECHTOPSTAANDE KROP. VERKLEURT ROOD NAAR MATE TE TEMPERATUUR DAALT. 650 z/g - inh.2 gr pakje: € 1,10 Dank je wel alvast! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.