vercouluh Geplaatst: 16 september 2014 Geplaatst: 16 september 2014 Ik heb dit voorjaar uit een commerciële boomgaard een boom mogen uitdoen, vrienden van mij moesten deze rooien voor het hout. Ik heb ze gevraagd er toen één uit te steken voor me. Deze heb ik toen geplant in mijn tuin. Helaas weet ik niet wat voor ras het is, wie kan me er mee helpen? Hieronder wat foto's, de appels zijn op dit moment aan het vallen en zijn zoet/zuur. De bladeren zien wat verdort, de boom is uitgestoken met een kluit niet groter dan een 10 liter emmer vandaar dat hij het niet super gemakkelijk heeft gehad deze zomer. Desondanks heeft hij toch heel wat lekker appels gehad dit jaar. Quote
willemGN Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Ik zit wat te denken aan een Delcorf variant, zijn de appels wat kegelvormig? Quote [*]
vercouluh Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 de appel is inderdaad een beetje kegelvormig Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.