Ga naar inhoud

Wie kent iemand met een blokhut van primablokhutten.nl?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb me nog niet voorgesteld. Ga ik nog wel doen maar heb wel al een vraag.

Op mijn tuin staat een huisje dat ik wil vervangen en ik heb een mooie op het oog bij primablokhutten.nl. Het is alleen een webwinkel en ik vind het lastig inschatten of ze doen wat ze beloven. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf of kent er verhalen over? Ik ben benieuwd!

Geplaatst:

op www staan beoordelingen maar ja, betrouwbaarheid?

de fabriek staat in Roemenië

het telefoonnummer is van Prima Blokhutten Breda, maar 040 hoort bij Eindhoven

Nieuwe Huizen 22 4811TM Breda

kweenie...

Geplaatst:

Bedankt voor het meedenken. Ze opereren helemaal vanuit Roemenie, hebben hier niets staan. Ze hebben dus ook geen kvk- inschrijving.

Trustpliot had ik ook gevonden, maar verder helemaal niets. Ze hebben een reclamecommercial bij rtl 4...?

Het kan allemaal prima kloppen en een fantastisch goed bedrijf zijn maar ik zou zo graag een echte betrouwbare ervaring willen horen.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

We hebben een grote blokhut gezet van ong 100 m2 van Primablokhutten. Inclusief garage, kantoor en veranda. Ziet er prachtig uit en ze komen steeds alle beloften na. We waren ook terughoudend, maar ze kunnen voor een scherpe prijs leveren, aangezien de fabriek in Roemenië staat. Alles past netjes in elkaar en je kunt zelf aangeven hoe je hem wilt hebben. Dat is bij de meeste leveranciers een probleem of erg duur. Je kunt met een gerust hart bij hen bestellen en je zult er jarenlang plezier van hebben. Succes met je keuze. IMG208496781419932154.JPG

• 4 maanden later ...
Geplaatst:

Hallo allemaal,

Zojuist mijn prima blokhut uitgepakt en geen handleiding.

Gezien het feit dat het bedrijf vandaag is gesloten de vraag of er iemand is met een handleiling die deze met mij wil delen.

afmetingen 4mx3m

hoor graag van jullie.

Eric Hoogland

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

In dit geval geeft de naam het heel duidelijk aan : PRIMA blokhutten.

Het is een Nederlandse fabriek en ook eigendom van een Nederlander nl. onze Dick.

Als je belt krijg je hem aan de lijn.

Maatwerk vooral daar zijn ze heel sterk in.

Je geeft je wensen aan en zij leveren wat jij wilt.

Verder beschikken ze over bekwame geselecteerde vakmannen die jouw droom kunnen opbouwen.

Waar gewerkt wordt worden wel eens foutjes gemaakt , maar die worden altijd keurig opgelost.

Het zijn bouwpakketten en het is niet juist om te zeggen dat altijd alles helemaal 100 % klopt maar je krijgt altijd de service die je mag verwachten.

Ik ken genoeg mensen die een pand van prima blokhutten hebben staan en U kunt daar ook , indien gewenst , gaan kijken.

Ik hoor van U wel wat U wilt.

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Zojuist mijn prima blokhut uitgepakt en geen handleiding.

Gezien het feit dat het bedrijf vandaag is gesloten de vraag of er iemand is met een handleiling die deze met mij wil delen.

afmetingen 4mx3m

hoor graag van jullie.

Eric Hoogland

Is dat ondertussen in orde gekomen met die blokhut? Ben wel benieuwd want een buur wil ook een blokhut zetten.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

• 10 maanden later ...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb er geen ervaring mee. Wij hebben een berging bij frieshoutbouw.nl vandaan geplaatst en wel dus geen ergenissen van dat er iets niet goed past. En de prijs viel reuze mee vergelijkbaar met primablokhutten (en dan wel geplaatst).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...