berijl Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 begin dit jaar heb ik van iemand een zakje pompoenzaadjes gekregen. Ze wist alleen niet meer welke soorten er in de zakjes zaten dus verrassing wat er uit ging komen. Kan iemand vertellen welke soorten de onderstaande pompoenen zijn? De groen met oranje is een kleintje maar er hebben ook wat grotere aan de plant gezeten.Sorry voor de wazige (telefoon)foto`s Ik heb ook een aranje pompoen gehad met een groene "kont". Die was wat meer ovaal als echt rond. Ik ben alleen vergeten er een foto van te maken alvorens we het tot soep hebben verwerkt Mocht iemand dar een idee over hebben, lees ik het ook graag! Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 De onderste lijkt een mislukte Turkse muts. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simke Geplaatst: 14 november 2014 Share Geplaatst: 14 november 2014 De bovenste in een .... Hubbard ik heb deze in het oranje. Maar ze zijn er ook in het groen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
berijl Geplaatst: 16 november 2014 Auteur Share Geplaatst: 16 november 2014 heb even op google gekeken naar de door jullie genoemde rassen en denk dat dit een schot in de roos is Bedank!! Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.