Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Had ik net een topic geplaatst over de pineberry, komt de eerste Engelstalige link die ik open van google met het bericht dat het een 1 april grap kan zijn. Achterdochtig als ik ben heb ik gelijk de webmaster gevraagd het topic te verwijderen.

Maar ik blijf twijfelen, er zou namelijk een bedrijf in made zijn wat de pineberry exporteert...

Wie weet meer?

pinberry.jpg

Geplaatst:

Vraag het ze recht op de man af Jorieke.

Misschien sturen ze je een sample.

Wil Beekers

VitalBerry BV

Schanseind 16

4921PM Made

Phone: 0031 1626 90422

Fax: 0031 8422 90223

Email: [email protected]

http://www.vitalberry.eu/

Misschien willen ze zelfs hier wel wat meer vertellen/schrijven.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst:

Ik zie het somber voor je in. Deze 'nieuwe' fruitrassen zijn vaak niet voor de particuliere verkoop. Zo mag de "Pink Lady" appel (die nu erg populair is) ook niet in de moestuin geteeld worden. De pineberry is een product van 1 specifieke kweker. Waarschijnlijk zit hij strict op zijn patent.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Ja daar was ik ook al bang voor, daarom had ik het oorspronkelijke topic ook laten verwijderen.

Op de website van agf wordt de pinkberry ook wel ananas-aardbei genoemd:

"De ananas-aardbei heeft wit vruchtvlees met donkerrode pitjes, is sappig en heeft een zeer aromatische geur. Een friszoete smaak zorgt ervoor dat de ananas-aardbei op culinair gebied breed inzetbaar is. Met zijn frisse voorkomen leent deze aardbei zich uitstekend voor decoratieve doeleinden."

Maar ik ga contact opnemen met VitalBerry voor een uitleg over deze pineberry / ananas-aardbei.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...