Geplaatst: 4 december 201411 j Ik heb al even gemaild met de beheerders van Moestuin Forum, maar krijg geen reactie. Op hoop van zegen dan maar. Deze link is niet bedoeld voor commercieel gewin, maar uitsluitend een tip voor mijn mede moestuinliefhebbers: Moestuin Planner
Geplaatst: 4 december 201411 j Heel leuk gemaakt, echter onze tuin van 10 x 40 past er niet in.... Grapje, we maken wel een variant op iets wat in de buurt komt...
Geplaatst: 5 december 201411 j De moestuin planners schieten opeens de grond uit. Dit is al nr zoveel die wordt aangeprezen op het forum.
Geplaatst: 9 december 201411 j Auteur geinigde tips zijn hier zwarte blokjes Welke browser/ besturingssysteem gebruik je? Dan kunnen we dit misschien reproduceren en oplossen voor je.
Geplaatst: 17 december 201411 j Auteur Ik heb bovenstaande browser op het besturingssysteem Windows 8.1 (want 8.2 bestaat nog niet, ik neem aan een typfout?) en daar kan ik dit probleem niet reproduceren. Heb je ook een screenshot voor me? Om zeker te weten dat we het over hetzelfde besturingssysteem hebben kan je de output hier ook even DM-en naar me:http://www.zelfgroentekweken.nl/helpdesk/techniek/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.