William Jellesma Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Hallo allen, Elk jaar ben ik weer druk bezig om mijn teeltschema bij te werken, te verbeteren, of gewoon te maken omdat het leuk werk is. Toch ben ik erg benieuwd hoe de schema's van anderen eruit zien, zodat ik ze kan gebruiken om die van mij te perfectioneren. Waarom het wiel opnieuw uitvinden zeg maar. Zijn er dus mensen die hun schema willen delen met de rest? Het zou dan makkelijk zijn als er wat extra informatie bij komt te staan zoals:* aantal rijen/bedden/vakken* lengte/m2 van de bedden* voorteelt/ hoofdteelt/ nateelt* voedingsbehoefte* etc ben erg benieuwd, bedankt! Quote Tuinieren volgens www.natuurlijkemoestuin.be
cees7274 Posted December 18, 2014 Posted December 18, 2014 Hoi. zie bijlage. Zo doe ik het. qua extra informatie, uhhh...moet ik nog ff overnadenken. Quote
weknow Posted December 18, 2014 Posted December 18, 2014 Wat zijn keeltjes? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
HuubvG Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Voor je opgezocht, nu weet ik het ook: raapsteeltjes. Zoekfunctie is zo makkelijk... Quote
cees7274 Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Ah ja, ik kon niet meer op de "Hollandse" naam komen. Maar om het volledig te maken: het is dus onvervalst Bredaos, net als "errebeejzie". Quote
weknow Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Die Brabanders toch. Rare jongens met gekke woorden Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bochie Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Ben ook aan het uitkijken om een teeltschema op te stellen, ik zou toch graag indien mogelijk meerdere bedden 2 keer beplanten kwestie van het maximum uit de moestuin te halen...of dit haalbaar is ? Quote
Recommended Posts