Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag lekker tomaten planten gehaald bij de lidl. Kon het niet laten om nog wat planten zaden mee te nemen. Aubergine, bonen en nog een paar. Lekker in de 0,19 - 0,39 prijs klasse

Geplaatst:

Iemand nog een goede aanbieding voor opbergdozen? De dozen van de blokker zijn lekker donker maar hebben geen deksel

Geplaatst:

Ik heb zelf goede ervaringen met de boompjes van de Aldi, voor die prijs iedereen aan te raden.

Ik vroeg mij alleen af of dit Aldi dit jaar in het geheel geen fruitstruikjes heeft verkocht, of heb ik die gemist?

Bij de Lidl wel gezien, maar de Aldi niet, en uit het verleden heb ik daar ook heel erg goede ervaringen mee

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

De Gamma in Gouda (maar denk ook elders in t land) wil vandaag (of is t een langere lopende aanbieding?) wel erg graag van de fruitstruikjes en rozen af: 1+1 gratis voor 2.49 eur. Dus 1.25/stuk voor o.a Kruisbes Hinnomaki Groen, Zwarte bes Ojebyn, zomerframboos Malling Promise, Witte bes Witte Parel en ook wat druivelaars.

Geplaatst:
De Gamma in Gouda (maar denk ook elders in t land) wil vandaag (of is t een langere lopende aanbieding?) wel erg graag van de fruitstruikjes en rozen af: 1+1 gratis voor 2.49 eur. Dus 1.25/stuk voor o.a Kruisbes Hinnomaki Groen, Zwarte bes Ojebyn, zomerframboos Malling Promise, Witte bes Witte Parel en ook wat druivelaars.

Ik was gistermiddag toevallig nog even bij de gamma en zag ze idd staan. Net even heen gefietst om de druiven te gaan bekijken en kan bevestigen dat het ook elders in het land 1+1 gratis is.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:

Ik was gistermiddag toevallig nog even bij de gamma en zag ze idd staan. Net even heen gefietst om de druiven te gaan bekijken en kan bevestigen dat het ook elders in het land 1+1 gratis is.

Ja hier ook bij de gamma. De framboos was de laatste. Maar deze zag er niet echt levendig uit, als nog genomen omdat ik zo graag een framboos wilde

Geplaatst:

Vandaag bij lidl een aardbeien hang plant gekocht, 2 paprika plantjes, 2 komkommer 1 courgette en 1 pompoen. Heb ze binnen gezet of zouden ze al buiten kunnen in de foliekas?

Tomaten planten heb ik niet gedaan die had ik vorige week al bij lidl gekocht. (6 voor 4 euro)

Geplaatst:

Dat is trouwens best lullig. Op eerste paasdag nog niet.

Om OT te blijven. Geen aanbieding, maar Tuincentrum Overvecht neemt de kruidenplantjes niet meer van PUUR af maar een andere aanbieder voor een stuk goedkoper. Nu dus aardbeien, chocolade, appel, citroen, marokkaanse en pepermunt voor 1.19. Citroenverbena ook voor die prijs. En nog wat ander kruiden- en plantenspul

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Dat weet ik niet.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Zal je wat troosten. Ik was er zaterdag en toen heb ik met moeite een peer en perzik kunnen krijgen. Allebei de laatsten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...