0xygen Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 Vandaag lekker tomaten planten gehaald bij de lidl. Kon het niet laten om nog wat planten zaden mee te nemen. Aubergine, bonen en nog een paar. Lekker in de 0,19 - 0,39 prijs klasse
0xygen Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Iemand nog een goede aanbieding voor opbergdozen? De dozen van de blokker zijn lekker donker maar hebben geen deksel
prettig gestoord Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Vanaf volgende week zaterdag bij de Aldi NL 2 jarige fruitbomen in verschillende rassen voor €3,79 Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
0xygen Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Mooi daar gaat even een peer en perzik boom komen. Hopelijk hebben ze zelfbestuivende perzikken
Deborah Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Perziken zijn toch altijd zelfbestuivend? Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Deborah Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Lijkt ook erg veel op elkaar perzik en kiwi Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
0xygen Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Niet echt, maar meer iets met de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
japie101 Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Ik heb zelf goede ervaringen met de boompjes van de Aldi, voor die prijs iedereen aan te raden. Ik vroeg mij alleen af of dit Aldi dit jaar in het geheel geen fruitstruikjes heeft verkocht, of heb ik die gemist?Bij de Lidl wel gezien, maar de Aldi niet, en uit het verleden heb ik daar ook heel erg goede ervaringen mee als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Goldfish Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 De Gamma in Gouda (maar denk ook elders in t land) wil vandaag (of is t een langere lopende aanbieding?) wel erg graag van de fruitstruikjes en rozen af: 1+1 gratis voor 2.49 eur. Dus 1.25/stuk voor o.a Kruisbes Hinnomaki Groen, Zwarte bes Ojebyn, zomerframboos Malling Promise, Witte bes Witte Parel en ook wat druivelaars.
manolito Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 De Gamma in Gouda (maar denk ook elders in t land) wil vandaag (of is t een langere lopende aanbieding?) wel erg graag van de fruitstruikjes en rozen af: 1+1 gratis voor 2.49 eur. Dus 1.25/stuk voor o.a Kruisbes Hinnomaki Groen, Zwarte bes Ojebyn, zomerframboos Malling Promise, Witte bes Witte Parel en ook wat druivelaars. Ik was gistermiddag toevallig nog even bij de gamma en zag ze idd staan. Net even heen gefietst om de druiven te gaan bekijken en kan bevestigen dat het ook elders in het land 1+1 gratis is. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Er stonde weer fruitboompjes in het krantje van de Aldi.
0xygen Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 De Gamma in Gouda (maar denk ook elders in t land) wil vandaag (of is t een langere lopende aanbieding?) wel erg graag van de fruitstruikjes en rozen af: 1+1 gratis voor 2.49 eur. Dus 1.25/stuk voor o.a Kruisbes Hinnomaki Groen, Zwarte bes Ojebyn, zomerframboos Malling Promise, Witte bes Witte Parel en ook wat druivelaars. Ik was gistermiddag toevallig nog even bij de gamma en zag ze idd staan. Net even heen gefietst om de druiven te gaan bekijken en kan bevestigen dat het ook elders in het land 1+1 gratis is. Ja hier ook bij de gamma. De framboos was de laatste. Maar deze zag er niet echt levendig uit, als nog genomen omdat ik zo graag een framboos wilde
0xygen Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 ik heb kleine tomaten planten gekocht bij de lidl (6 voor 4 euro). Soms staan ze overdag buiten als het warm is.
shivalle Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 http://www.lidl.nl/nl/9318.htm Donderdag en vrijdag plantjes markt in sommige filialen van lidl met o.a. groente planten en dwerg fruitbomen...
Jeroen161 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 9 & 10 april, tijdens de plantjesmarkt van de Lidl, bij besteding van €15, een gratis zak potgrond van 20l. Zie link voor coupon: http://www.lidl.nl/nl/9327.htm
Samantha1979 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Vandaag bij lidl een aardbeien hang plant gekocht, 2 paprika plantjes, 2 komkommer 1 courgette en 1 pompoen. Heb ze binnen gezet of zouden ze al buiten kunnen in de foliekas? Tomaten planten heb ik niet gedaan die had ik vorige week al bij lidl gekocht. (6 voor 4 euro)
sugarlevi Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 De Gamma in Gouda (maar denk ook elders in t land) wil vandaag (of is t een langere lopende aanbieding?) wel erg graag van de fruitstruikjes en rozen af: 1+1 gratis voor 2.49 eur. Dus 1.25/stuk voor o.a Kruisbes Hinnomaki Groen, Zwarte bes Ojebyn, zomerframboos Malling Promise, Witte bes Witte Parel en ook wat druivelaars. Ik was gistermiddag toevallig nog even bij de gamma en zag ze idd staan. Net even heen gefietst om de druiven te gaan bekijken en kan bevestigen dat het ook elders in het land 1+1 gratis is. Dat is trouwens best lullig. Op eerste paasdag nog niet. Om OT te blijven. Geen aanbieding, maar Tuincentrum Overvecht neemt de kruidenplantjes niet meer van PUUR af maar een andere aanbieder voor een stuk goedkoper. Nu dus aardbeien, chocolade, appel, citroen, marokkaanse en pepermunt voor 1.19. Citroenverbena ook voor die prijs. En nog wat ander kruiden- en plantenspul "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
0xygen Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 zelfde kwaliteit? Weet niet hoe de kwaliteit van PUUR is maar misschien wel handig om te vermelden.
balkontuinder Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Is dat dan ook nog steeds biologisch?
sugarlevi Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Dat weet ik niet. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
0xygen Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Vandaag de perzik en peer gehaald bij de aldi. PAS OP! de PEER is niet zelfbestuivend
laazor Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 In Nederland zijn die boompjes in Aldi altijd goedkoper dan in België. Hier stonden ze vorige maand aan €4.99. Had er niet meer aan gedacht om een boompje mee te nemen. ------ http://www.tuinflora.com/index.php?/Appelbomen/Laagstam-Appels-en-Perenboom-Collectie-1-collectie#.VSp6R_msWmE Weet iemand of deze de moeite zijn?
jasmin Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Ik ging daarnet naar de Aldi... alle leuke boompjes al weg, alleen nog zure appels waren er over. Ze krijgen gewoon maar een klein partijtje: één doos. En in die doos zit er van elk soort maar 4 of 6, behalve van de appels: daar weer veel van. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
0xygen Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Zal je wat troosten. Ik was er zaterdag en toen heb ik met moeite een peer en perzik kunnen krijgen. Allebei de laatsten.
Aanbevolen berichten