Jorg Geplaatst: 1 januari 2015 Share Geplaatst: 1 januari 2015 Plaats hier alle handige aanbiedingen en acties van winkelketens en webshops die andere forumleden anders misschien missen. Alle aanbiedingen of kortingen uit Nederland, België of Duitsland en eventueel van webshops kunnen hier geplaatst worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
riekie2 Geplaatst: 1 januari 2015 Share Geplaatst: 1 januari 2015 Beste leden, Vandaag 1 januari geeft 123zaden een korting van 10% op zaden, actie code 'zaden2015'. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yabba Geplaatst: 2 januari 2015 Share Geplaatst: 2 januari 2015 Onze moestuinclub besteld altijd op deze site http://www.garantzadenshop.nl/ dan krijgen we 20 tot 30 procent korting over wat er besteld is. Maar iedereen kan dat doen. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 6 januari 2015 Share Geplaatst: 6 januari 2015 Wellicht geen aanbieding, maar wellicht wel handig als je niet een keer heen wilt gaan voor niks: als het goed is zet Intratuin rond half februari (na Valentijnsdag) weer in op het moestuin gebeuren. Ik verwacht dus ook dat vanaf dan het assortiment weer uitgebreider is, behalve planten die niet tegen vorst kunnen. Je zal half februari niet volop tomatenplanten kunnen kopen En daarnaast staan er dan ook natuurlijk toepasselijke artikelen in de folder, dus is het waarschijnlijk ook goedkoper om dan bijv. een makkelijke moestuin te kopen i.p.v. nu > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Almond Geplaatst: 7 januari 2015 Share Geplaatst: 7 januari 2015 De flexibele 40l wasmanden zijn deze week bij Action in de aanbieding "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it" Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kristel de Meijere Geplaatst: 8 januari 2015 Share Geplaatst: 8 januari 2015 Wat plant je dan zoals in die flexibele wasmand als ik vragen mag? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 8 januari 2015 Share Geplaatst: 8 januari 2015 In de flexibele wasmanden van de Action 40 liter. Had ik afgelopen jaar bonen. Dit jaar gaan er weer bonen in en tomaten en paprika'sMomenteel heb ik al 3 flexibele wasmanden. En ga er nog eens 2 bij kopen voor in me tuinkas op de moestuin. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Almond Geplaatst: 8 januari 2015 Share Geplaatst: 8 januari 2015 Wat plant je dan zoals in die flexibele wasmand als ik vragen mag? Ik ga mijn pootaardappelen in de wasmanden zetten, en ze zijn ook handig voor afval. Op het forum heb ik ook al eens foto's van bonen en mais in deze manden zien langskomen Via de zoekfunctie rechts boven in de hoek vind je op het trefwoord wasmand tal van andere toepassingen met foto's . "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it" Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Balto Geplaatst: 8 januari 2015 Share Geplaatst: 8 januari 2015 Ik gebruik ze ook voor aardappelen. Heb er ook komkommer in gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 8 januari 2015 Share Geplaatst: 8 januari 2015 Oeps er was al een nieuw 2015 topic hiervoor... (thnx Weknow) dus hier nog een keer: Bij de Lidl zag ik een Yoghurtmaakmachien staan... Stond alleen niet op de buitenkant hoe het werkte en wat je er voor nodig hebt... Hier heeft iemand er al wel mee gewerkt... http://www.rozemarijnkokenenfoto.nl/perfecte-zelfgemaakte-yoghurt-in-yoghurtmachine/Klinkt mij als teveel werk, omslachtig, ik hou het bij mn emmers Turkse Yoghurt. (Ook digitale weegschaaltjes en staafmixer met toebehoren in het aanbod trouwens.) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 17 januari 2015 Share Geplaatst: 17 januari 2015 Volgende week bij alle Intratuin vestigingen het vierde zakje zaden gratis (bij de kassa verrekenen ze 25% korting op 4 zakjes). Komt niet in de fysieke folder te staan, wel in de online folder (staat er nu nog niet op, waarschijnlijk pas maandag). Zaadcatalogus ligt bij Intratuin nu ook in de winkel trouwens. Vind hem wel oersaai... *gaap* > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 18 januari 2015 Share Geplaatst: 18 januari 2015 Roozen Haarlem: bollen voor 30% van de prijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AnneB Geplaatst: 18 januari 2015 Share Geplaatst: 18 januari 2015 Vanaf woensdag de 21e: Kweeksetjes bij de LIDL voor €0,79. Er staat niet bij wat maar op de afbeelding zie ik volgens mij pepers, paprika's, aardbeien en tomaten. Home is where the harvest is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 18 januari 2015 Share Geplaatst: 18 januari 2015 Als ik het vergroot lees ik bij de aardbei dat het om de Regina gaat.De paprika California Wonder. De rest kan ik niet lezen.... Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 19 januari 2015 Share Geplaatst: 19 januari 2015 Aanbieding in de Belgische filialen van de Lidl. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 19 januari 2015 Share Geplaatst: 19 januari 2015 http://www.boerenbond.nl/folderaanbiedingen/ Boerenbond heeft enkele aanbiedingen, waaronder Tuinzaden 4 + 1 gratis. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mimo Geplaatst: 21 januari 2015 Share Geplaatst: 21 januari 2015 Kwantum heeft gekleurde potten in de aanbieding. Vandaag zelf ook paar gekocht Doorsnede 30 = €2,-Doorsnede 40 = €4,-Doorsnede 50 = €8,- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 21 januari 2015 Share Geplaatst: 21 januari 2015 Verdorie dat is een goeie aanbieding, net nu ik deze week niet in de buurt van Nederland kom Schoonouders gebeld maar in Budel is geen kwantum dat werd dus sowieso niks. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ktrijn Geplaatst: 21 januari 2015 Share Geplaatst: 21 januari 2015 Ik dacht ook direct, die wil ik ook! Maar in België staan ze niet in de folder, helaas! En om daar nu helemaal voor naar Nederland te rijden... Dan rij ik meer aan benzine op dan dat ik bespaar Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mimo Geplaatst: 22 januari 2015 Share Geplaatst: 22 januari 2015 Verdorie dat is een goeie aanbieding, net nu ik deze week niet in de buurt van Nederland kom Schoonouders gebeld maar in Budel is geen kwantum dat werd dus sowieso niks. Je kunt vanuit budel wel online bestellen toch? dat zou misschien nog een optie voor je kunnen zijn. Ik zit nog te twijfelen of ik meer moet hebben haha, zit te denken wat ik allemaal in potten kan gaan zetten en waar ik het kwijt kan xD Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AnneB Geplaatst: 22 januari 2015 Share Geplaatst: 22 januari 2015 (aangepast) Hebben jullie daar in het zuiden wel een Action? Die had ook zwarte grote plastic potten staan voor niet heul veul (maat en prijs niet onthouden helaas...). Overigens hebben ze daar ook weer dat kokosspul, (bio) plantenvoeding, gereedschap, zaaisetjes en bloembollen liggen (zie ook http://www.action.nl/100-nieuwste, niet alles staat online) Ik kom trouwens o-ver-al van die hippe zaaipakketjes tegen. Xenos, Kruidvat, Action, Lidl. Beetje van die giftsetjes met alles in één. Best duur ook. Was dat altijd al of is dat echt vanwege de trend zo vroeg in dit jaar? 22 januari 2015 aangepast door Gast Home is where the harvest is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 22 januari 2015 Share Geplaatst: 22 januari 2015 Dank je AnneB, dan weet ik al waar ik dit weekend heen moet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 22 januari 2015 Share Geplaatst: 22 januari 2015 Deze week bij de Lidl kweeksetjes voor 0.79 cent.http://flyer.lidl.nl/3837ce68-5c05-4507-9578-ebfb14c0fe7f/#/36 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 22 januari 2015 Share Geplaatst: 22 januari 2015 Ik ben vandaag wezen kijken, maar ze waren er niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 22 januari 2015 Share Geplaatst: 22 januari 2015 Bij OMAH XL in Gorredijk http://www.omah.nl/hebben ze voor een paar euro per stuk zwarte cementtonnen in allerlei maten. Ik heb er een aantal in gebruik en ze zijn minstens zo goed als de tonnen die je elders voor tenminste 10 euro meer koopt. Bovendien een leuke winkel voor allerlei niet te dure spullen, ook voor de tuin. Ik weet niet of OMAH nog meer vestigingen heeft want je moet wel een beetje in de buurt wonen wil het lonend zijn. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten