Balto Geplaatst: 21 november 2015 Geplaatst: 21 november 2015 Ik zie nu dat mijn berichtje aan haar inderdaad nog in postvak uit staat.. En de t&t code ben ik kwijt (bonnetje heb ik wel, dus waarschijnlijk de verkeerde weggegooid). Hebben jullie een telefoonnummer van haar? Zo niet kunnen mijn moeder en ik er wel eens langs. Quote
Groentjuh Geplaatst: 22 november 2015 Geplaatst: 22 november 2015 Ik denk dat wij als deelnemers zelf ook eerst een pb naar de volgende zouden moeten sturen voor verzending en als er geen reactie komt contact met jullie opnemen en dan eventueel besluiten een deelnemer over te slaan en echt alleen versturen nadat iemand reageert. Zoals het nu gaat is er voor jullie ook geen lol meer aan. Strak plan. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
sugarlevi Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 Envelop is binnen. Ik probeer hem morgen gelijk weer verder te sturen. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
sugarlevi Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Envelop vandaag nog op de bus doen, gaat hem niet meer worden. Ik kreeg de zaden niet meer terug de doos in. En zoveel zaden leken het ook weer niet te zijn. Dus ik heb gepakt, en herpakt, in geschikt en gepast en gemeten, en gepropt, en weggelaten, en meer eruit gehaald, en weer gepakt en herpakt, en gepast en gemeten. En het wilde niet. Complimenten voor Tanja's inpakskills.Ik kon geen brievendusdoosjes meer vinden thuis, dus ik moest nog even de stad in. Kort vergelijkend warenonderzoek: Action, goedkoop, 2 voor 1 euro. Hebben de grootste afmetingen, 260x370x30. Maar slechte kwaliteit, ik had al lipjes losgetrokken, voordat ik ze uit de verpakking had. .Hema, 2 voor 2 euro. Iets kleiner, 250x350x30. Maar degelijke kwaliteit golfkarton. De doos die voor envelop C in gebruik was, is 230x330x30 even, daarmee is die van de Hema een derde van een liter groter. Dat zijn een hoop zaden en zadenverpakkingsmaterialen. Dus het past nu allemaal, met gemak. Misschien handig voor als iemand ook weer moeite heeft met een erg volle zadenenvelop. Als het doosje een slag groter kan, dan scheelt dat. En volgens mij is bijna overal wel een Hema. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
chris08 Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 Kan ik me nog opgeven voor een zadenenvelop? Ik woon in Papendrecht (Zuid-Holland). Chris Quote
Groentjuh Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 Ik zie nu dat mijn berichtje aan haar inderdaad nog in postvak uit staat.. En de t&t code ben ik kwijt (bonnetje heb ik wel, dus waarschijnlijk de verkeerde weggegooid). Hebben jullie een telefoonnummer van haar? Zo niet kunnen mijn moeder en ik er wel eens langs. Is er al nieuws over Salempie ? Wat ik niet snap is, al ben je dan niet meer actief op het forum, als je een envelop krijgt dan snap je toch ook dat er iemand op wacht. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Balto Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 Ik heb zelf nog niets gehoord En ik snap dat dus ook niet! En ze zou vast niet zo asociaal zijn er niets mee te doen? De vorige keer heb ik mijn telefoonnummer moeten geven, en toen deed Salempie ook mee geloof ik, dus misschien is die nog ergens in een postvak in? Quote
borahuho Geplaatst: 1 december 2015 Geplaatst: 1 december 2015 Hallo, Dit weekend zat er een verrassing in de brievenbus, ik dacht eerst aan de Sint, maar het was de zadenenvelop.Ik ga hem morgen uitzoeken en probeer hem voor het weekend door te sturen. Mvg Patrick Quote
sugarlevi Geplaatst: 1 december 2015 Geplaatst: 1 december 2015 Tja, Salempie is volgens de profielpagins sinds 27 mei niet meer ingelogd op het forum geweest. Dat is meer dan een half jaar geleden inmiddels. In die tijd kan er erg veel gebeurd zijn. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
sugarlevi Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Hoop dat borahuho de envelop nog niet doorgestuurd heeft. Ik zie dat runninggirl ook al sinds eind mei niet meer op het forum is geweest. Straks is envelop 3 ook kwijt. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
borahuho Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 zonet na een periode heel veel drukte en examens de zadenenvelop even rustig uitgezocht, ik probeer hem morgen te brengen naar runninggirl, als ze me een berichtje terug stuurt. Jullie horen van mij Quote
borahuho Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Hallo, ik krijg geen reactie/contact met de volgende (runninggirl), wat moet ik nu doen met de envelop? Greetz Quote
sugarlevi Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Ik heb een tijdje geen activiteit gezien van de organisatoren. MIsschien dat ze dit nu wel mee pikken? Of een Pb'tje naar Suus of Almond? Maar ik denk dat je het beste met WestlandseGrunniger contact kan opnemen. En anders worden het de deelnemers van Envelop A, die nog niet aan de beurt zijn geweest. Als die nog willen althans. Want dit is nu de enige envelop die er nog is. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
bloemenkoningin Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Ik houd me aanbevolen. Ik zit in envelop A na de postbreuk. Quote
SuusP Geplaatst: 18 december 2015 Geplaatst: 18 december 2015 Excuus mensen, ook hier een erg drukke periode waardoor dit soort zaken even op een laag pitje stonden. Het beste kun je nu even contact opnemen met de volgende gegadigde op de lijst van Envelop A denk ik. Wel erg jammer dat er twee enveloppen foetsie zijn Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
bloemenkoningin Geplaatst: 18 december 2015 Geplaatst: 18 december 2015 Groentjuh dan of monika? Quote
loes Geplaatst: 18 december 2015 Geplaatst: 18 december 2015 jammer dat er deze ronde zoveel mis gaat misschien is het voor het overzicht fijn om even een nieuw vervolglijstje te maken? ik heb dit jaar de envelop niet zo gevolgd maar als ik de lijst van de 2e post bekijk kom ik op: WestlandseGrunneger (1maand niet online geweest)GroentjuhMonikaBloemenkoninginYlonaSamanthaPhekkensluiter: SuusP/Almond/Zadenenvelop HQ missen er nog mensen?allemaal mensen die recent nog online zijn geweest dus zou goed moeten gaan. Quote
Balto Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 Suus als jullie tijd hebben kunnen jullie dan kijken of er een telefoonnummer bekend is van Salempie? Misschien van vorige rondes oid. Quote
Ylona Geplaatst: 22 december 2015 Geplaatst: 22 december 2015 Ik zit nog met smart te wachten maar het duurt zo lang!! Hoop dat ik nog aan de beurt kom deze ronde!! Quote
borahuho Geplaatst: 22 december 2015 Geplaatst: 22 december 2015 ik hoor graag in een Pb waar ik hem nu heen moet sturen, ik krijg namelijk met die westlandsegrunninger ook geen contact. Hij ligt hier nog veilig en stuur hem liever naar iemand die wel actief is. ik hoor graag van jullie Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 22 december 2015 Geplaatst: 22 december 2015 Ik neem aan dat hij dan naar de eerst volgende gaat. Dat is toch de afspraak? Dat zou dan groentjuh moeten zijn. Quote
sugarlevi Geplaatst: 23 december 2015 Geplaatst: 23 december 2015 Yups, ik heb Groentjuh alvast een PB gestuurd, en ook naar Monika. Bloemenkoningin, zoek jij eventueel mettertijd contact met Monika, zodat zij jouw adres heeft? Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Bouwvrouwe Geplaatst: 23 december 2015 Geplaatst: 23 december 2015 Kan ik me nog aanmelden voor de envelop? Ik vind het altijd zo leuk, echt een kadootje en altijd goed voor een paar avonden plantjes googelen. groetjes, Eline Quote
borahuho Geplaatst: 25 december 2015 Geplaatst: 25 december 2015 Het zou makkelijk zijn als ik ook een adres krijg van Hq, Wil hem graag deze week wel doorsturen Quote
loes Geplaatst: 25 december 2015 Geplaatst: 25 december 2015 Met Hq bedoel je Zadenenvelop HQ ? dat is geen persoon maar een gezamenlijk account van SuusP en Almond voor de organisatie van de envelop.Iedereen is nu druk met de feestdagen. zou je het heel vervelend vinden om de envelop nog even te bewaren tot het nieuwe jaar? Deze ronde is een beetje een chaos doordat er van alles fout gaat. dat ligt niet aan jou, iedereen is al lang blij dat de envelop veilig bij jou ligt. met wie heb je nu al contact gehad? van WestlandseGrunneger kreeg je geen reactie begreep ik. van Groentjuh of monika ook niet? die zijn beide de afgelopen 2 dagen nog online geweest. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.