Hanneke1 Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 Hallo! Ik wil graag een zuil van betongaas maken om o.a. lathyrus in te laten klimmen. Op de foto is te zien wat ik voor stellage wil maken en ik weet dat dit gemaakt is van gelast betonijzer. Het op maat knippen/zagen gaat me nog wel lukken, maar iemand waar ik dit zou kunnen laten lassen? Quote
RobO Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 bij een smederij of n goeie hobby-ist of een vmbo school die opdrachten zoekt voor de kids Quote
ron Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 Of met stevige tie rips aan elkaar vast zetten en de stellage een stuk de grond in. Quote
weknow Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 Op de foto is te zien wat ik voor stellage wil maken en ik weet dat dit gemaakt is van gelast betonijzer. Zou het lukken met die foto...? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.