Stan Geplaatst: 21 januari 2015 Share Geplaatst: 21 januari 2015 Voor een groei wedstrijd ben ik op zoek naar enkele zaden Sweet Cayenne. Ik heb ruim aan Capsicum zaden in de ruil of iets anders ? laat het maar weten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 25 januari 2015 Share Geplaatst: 25 januari 2015 Hi Stanik had ze toevallig besteld, komen als het goed is deze week binnen, doe maar even pb Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 25 januari 2015 Share Geplaatst: 25 januari 2015 Goh Stan ik dacht dat jij al echt alle peper zaden zou hebben Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 25 januari 2015 Auteur Share Geplaatst: 25 januari 2015 @RobO, gedaan en @Nasuada, ik heb veel soorten maar, er zijn er duizenden soorten Capsicum(buiten kruisingen)en die heb en wil ik echt niet allemaal. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.