Pammy Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Hallo allemaal,Wat een leuk forum is dit zeg! Ik wil gaan beginnen met het maken van een vierkante meterbak, maar dan een paar van 90 bij 30. Ik heb nog meer dan genoeg douglashout-planken liggen en ook nog vijverfolie voor de randen.Ben me nu aan het inlezen hoe het hele jaar door hier gebruik van te maken.Het tuincentrum heeft over een paar weken vermiculiet te koop, dus ik heb nog even de tijd.Ik ga eerst dit forum doorspitten voor ik mijn vragen stel.We hebben al wel wat losse kruiden ergens in de tuin staan waar ik 's zomers veel gebruik van maak. Ik moet ook nog ff knokken voor plekjes in de achtertuin. Ik heb daar ook al een hok voor 5 kuub hout, zowel voor als achter. De voortuin ligt op het noorden, dus dat is geen goede optie.Pammy Quote
Gast Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Hoiwelkom op dit leuke forum.Zelf heb ik ook een aantal vierkante meter bakken.Zie hier de foto's van mijn bakken.wat ook handig in zijn de beschermhoezen die ik erbij heb staan.veel plezier op dit forum. blog/jessicapilon/druk_geweest_vandaag._b-3671.htmlblog/jessicapilon/alles_staat_in_bloei._b-3617.html Quote
Pammy Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Geplaatst: 22 januari 2015 Dank je Jessica voor je linkjes. Leuk Quote
Stan Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
koolrabi Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Pammy welkom hier op het forum. Je kunt er veel informatie vinden. Ik ben vorig jaar gestart met een makkelijke moestuin en ik moet zeggen, het is me bevallen. Maak maar genoeg bakken want het wordt al gauw meer dan je eerst van plan was. Zie hier:http://moestuin.zolekkergezond.nl Heel veel plezier ermee. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Pammy Geplaatst: 6 februari 2015 Auteur Geplaatst: 6 februari 2015 Dank jullie wel. Ik ben al dagen aan het lezen, maar wat is dit een vriendelijk, informatief, gezellig en respectvol forum. Prettig om te lezen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.