Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi Jorieke

Ik heb ook wat zaden van erwten boterboontjes en snoep paprika eventueel peperzaden mocht je die nodig hebben en meloenzaad.

Waar kan ik het heen sturen?

Groet

ik ben ik en jij bent jij.

Geplaatst:

Goed dat ik dit weer zie...ik had mijn 'teveel' zaadjes gewoon op de ruiltafel laten liggen. Die waren voor jullie (J&J) bedoeld als niemand ze wilde. Maar denk/hoop dat dat voor zich sprak!:)

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

• 6 maanden later ...
Geplaatst:

Leuk ik ben al weer aan het sparen voor je.

Wat zijn dat eigenlijk voor groene zaadjes?

Geplaatst:

Weer wat geleerd ik dacht een of andere erwten soort

• 2 maanden later ...
  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Hallo Jorieke,

Ook ik heb nog diverse zaden liggen.

Stuur ze met alle plezier op.

Geplaatst:
  • Auteur

We kunnen ze altijd gebruiken Anne Maar ik weet niet of het handig is om ze te versturen, er gaan al gauw een aantal postzegels op namelijk. Misschien ben je een keer in de buurt? Of kom je naar de Moestuinforumdag?

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb vorige keer die sierpompoenen meegenomen van de ruiltafel op de MTFD wil je de zaden daarvan?

Die dingen zijn helemaal hard geworden en de zaadje mooi droog maar misschien wel kruisbestuiving?

• 3 maanden later ...
Geplaatst:

Ik heb ook nog het een en ander liggen, vindt het geen probleem om te versturen kan die paar postzegels wel missen. Weet namelijk niet of de mtfd in september of oktober wordt gehouden, daar ligt het aan of ik wel of niet aanwezig kan zijn.

• 6 maanden later ...
Geplaatst:
  • Auteur

Vandaag hebben we weer veel zaden uitgepakt en gezaaid in wat lege varkensvelden. Ook zien we in velden die al in de herfst leeg (=geen varkens er op) kwamen te staan, dat er van alles groeit uit die zaden van jullie

IMG305943751515955093.JPGIMG306166401515955097.JPGIMG306095121515955095.JPGIMG307816131515955100.JPGIMG307983631515955103.JPGIMG308075201515955106.JPG

Geplaatst:

Als je heel veel van dat paarse spul tegen komt, die komt van mij een keer in bloei laten schieten en je komt er nooit meer vanaf

Geplaatst:
  • Auteur

Het is paars mosterdblad. Of welke naam de verkoper er ook maar aan geeft. Het is pittig spul, en zaait zich zoals al dat soort koolachtigen goed uit ja Ik heb zelf in de moestuin altijd de variant met smalle fijn geveerde blaadjes.

Geplaatst:

Als het tegen de MTFD al weer boven komt zal ik er oppotten kan iedereen het zelf in bloei laten schieten

Geplaatst:

Neee dank je... heb al......

• 7 maanden later ...
  • 4 maanden later ...
Geplaatst:

Staat al weer het een en ander voor je klaar voor de MTFD

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic