Jorieke123 Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2015 Ik heb ook potjes reuzel, die ik wel wil ruilen tegen pakken suiker. Er zijn kleinere potjes (200ml) met niervet, dat gebruiken de Engelsen bijvoorbeeld veel voor (hartige)taartbodems en dat soort zaken.En dan zijn er wat grotere potjes (370ml) met rugvet. Om in te bakken bijvoorbeeld. Er schijnt net wat meer smaak aan te zitten dan het niervet, al ruik ik dat zelf niet zo. Het vet is uitgekookt en heet in hete potten gedaan. Het is dus lang houdbaar, en na openen hoeft het pas in de koelkast. Ik zou graag 2 pakken suiker ruilen tegen 1 potje reuzel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Mag ik een potje niervet ? Naast de pootjes ? En welke suiker wil je ? Kristalsuiker, fijne kristalsuiker? Basterdsuiker ? Quote
CindyB Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 ik wil ook wel.een potje reuzel bij mijn bestelling Joriek. als je nog hebt dan natuurlijk Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Geplaatst: 6 september 2015 Doe ik Nynke! En de allergoedkoopste witte kristalsuiker is goed Tenzij je nog iets anders hebt liggen ergens in een keukenkastje waar je bijv. niets meer mee doet ofzo. We gebruiken het vooral voor het maken van bier en limonade enzo. Ook voor jou is er nog 1 Cindy, en daarna zijn er nog wel wat hoor. En volgende week komt er weer nieuw vet bij, wat weer uitgesmolten zou kunnen worden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Hi,De vriezer zit helaas bommetje vol maar wel wil ik graag 3 stukjes zeep. De salie, desert en jardin. (zonder hazelnoot of andere noten ivm allergie). groetjes Nas Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Geplaatst: 6 september 2015 Ik leg ze klaar Mocht je weer plek hebben in je vriezer dan weet je ons toch wel te vinden. Je hammetje al aangesneden? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 6 september 2015 Geplaatst: 6 september 2015 Dank je wel..nee nog niet maar de coppa kan binnenkort denk ik wel.heb jij ze al aangesneden? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Geplaatst: 7 september 2015 Ik heb gisteren nog even in de coppa staan drukken, hij voelde mooi stevig. Ik zal eens opzoeken hoe lang het ding ook alweer moest hangen, en hoelang hij nu hangt. Want als je zo'n coppa eenmaal aansnijdt... dan hang je hem niet weer even terug. (de ham enzo wel). Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Salamandertje Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ik ben altijd erg fan van je vleeswaren. Ben alleen wel wat kieskeurig qua stukken vlees.. Ik hou van: karbonades, schnitzels, ham, lonzino (heheh) en die coppa lijkt me ook wel wat. Lukt het je om daar wat mee samen te stellen a 1-1,5 kilo? Wil prima meer betalen aangezien t de wat duurdere stukken zijn. Hoor t wel! Quote Bzzzz...
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Ik heb nog lever toegevoegd en nog een extra portie hals karbonade.Kan dat nog? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Geplaatst: 13 september 2015 Lever kan wel, halskabonade wordt lastig, maar ik kijk wat ik voor je kan doen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Halskarbonade, wat is dat? Ken ik niet. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Lever kan wel, halskabonade wordt lastig, maar ik kijk wat ik voor je kan doen Als het niet kan is het ook goed hoor.Wat heb je nog over? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Geplaatst: 13 september 2015 Ik ben de tel en het overzicht enigszins kwijt, woensdag weet ik wat er nog is. Maar de schouder/hals was populair deze keer. Er zal in ieder geval nog een hele ham 'over' zijn Willy; halskabonade is mooi donkerrood van kleur, en mooi gemarmerd. Mensen die niet van lekker eten weten die vinden het vaak te vet Het is mijn favoriete stuk van het varken. Nou ja... NA buikspek dan. Als je de botten weghaalt, krijg je ook wel procureur, coppa, en zo zijn er nog wel meer namen en snij-manieren voor. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 En heb je nog iets over?Ik las op FB dacht ik iets over rib.... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Geplaatst: 17 september 2015 ik ben net pas weer een beetje bijgekomen. Ik maak zo even een lijstje. We hebben bijv. deze keer ook hele dikke boeren karbonades (met vetrand en zwoerd, en dus zo dik als een rib.) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 Klinkt goed wil ik wel enkele. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2015 Auteur Geplaatst: 18 september 2015 Naast die dikke karbonades hebben we ook nog een paar mooie ribstukken (met zwoerd). Van 2,2 (verkocht) en 2,4 en 2,6 kilo. Een een mooi stuk van richting de hals. Van 2,9 kilo. Ook ligt er nog een stuk ham van 1,6 kg, waar ik bijv. wel eens dit mee maakte: gerookte-en-gepocheerde-ham-in-hooi-t16517.html? En natuurlijk nog wat lekkere lapjes en gehakt enz. waar ik gemengde pakketten van maak. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Yuras Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 [quote="Jorieke123" Dat is inderdaad heerlijk Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2015 Auteur Geplaatst: 21 september 2015 Er ligt ook nog een kilo aan 1-persoonsverpakkingen. Speklapjes, worstje, karbonades, schnitzels. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Geplaatst: 24 september 2015 Er druppelen nog wat bestellingen binnen, dat is mooi! De boerenkarbonades raken op, er liggen er nog 2. Verder is er nog genoeg 'normaal' vlees, in gemengde pakketten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 oktober 2015 Geplaatst: 5 oktober 2015 Volgende keer heb ik denk ik meer worst en ribbetjes nodig Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik ga vast sparen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.