Sneakyman Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 Hallo allemaal, Ik woon 1 hoog in een flat, op mijn balkon had ik afgelopen jaar voor eerst wat planten staan waaronder sla en veel aardbeien.Vooral de aardbeien zaten op gegeven moment compleet vol met bladluizen, heb hier wat middel tegen gespoten dagelijks waardoor ze dood gingen.Toch kwamen ze alsmaar terug. Is er ook een andere manier dat kan werken om dit te bestrijden? Heb gelezen over vlies, LILL Ikea doek, gaas...Kan zoiets werken voor het voorkomen van bladluizen op mijn balkon Thanks, hoop dat er iets mogelijk is en ik geen bestrijdingsmiddel hoef te gebruiken dit jaar Quote Alles over Venkel: van oorsprong venkelknol tot recept
RobO Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 spruzit kilt ook de eitjesverder de plantjes sterk houden en eventueel vang en geurafweer planten erbij zetten: linkje Quote
henkg Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Lieveheersbeestjes vangen, en erbij zetten. Ze schijnen tot 100 luizen per dag! te eten. En deze rare beestjes, lekker laten zitten, dat zijn de larven, die lusten ook luizen: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Sneakyman Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Bedankt , dus een soort scherm ervoor bouwen met vlies, LILL Ikea doek of gaas heeft geen zin?Dan gaan we de lieveheersbeestjes dit jaar maar vangen Quote Alles over Venkel: van oorsprong venkelknol tot recept
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.