Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD lente 2015 Loes


loes

Aanbevolen berichten

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de zaden op de nederlandse site had ik idd gevonden. ik heb nog geen antwoord in hoeverre dat betrouwbaar is en schijnt lastig te ontkiemen.

plantjes of stekjes hebben dus de voorkeur.

 

ebay zou ik ook eens kunnen afspeuren. in japan/china is de plant meer gebruikelijk dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi,

Ik zou wel graag druivenstekjes willen hebben, Ik heb helaas geen stof, of wol voor je maar misschien zit er iets voor je bij in mijn lijstje?

Ik heb in de aanbieding:

zaad: NIET ZO ERG VEEL ZAAD MEER, dus ik ben beperkt.

zwarte wortel

winterwortel

sweet dumplings

gele courgette "Goldy"

witte radijs

lage boontjes "spercieboontjes"

stamslaboontjes "geel"

Patison "patina"

Watermeloen "Jan" bijna pitloos

Aubergine "snowy" witte

Tuinbonen "aqua Dulce"

Meloen honeydew

suikermais "true gold"

annanaskers

sesam

basilicum

Maggi

grote rode cherry peper

rode ronde cherry peper

spaanse peper

Akeleitjes gemixte kleuren

 

**** Ik heb eventueel heerlijke vleeskruiden uit Egypte******

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel druivenstekken zou je willen?

ik zag op je verlanglijstje ook nog wilde rucola. daarvan heb ik wel enkele zaden over.

misschien ook nog wel aardbeienplantjes maar dat ligt er nog ff aan.

 

we komen wel uit de ruil. ik zie zo niets geschikts bij je aanbod staan, mijn tuintje is helaas te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel de herfstframboos, ik zag in je ruillijst dat je een gele zomerframboos zocht.

Maar ik heb sowieso nog 1 potje met meerdere frambozen stekjes over (misschien 2 maar dat ligt eraan of het potje voor suus via een andere weg alsnog bij haar terecht kan komen. )

 

Rode framboos kreeg ik al. Als je over hebt is het welkom maar als er iemand anders belang bij heeft mag dat voorgaan. herfstframboos toch?

Zal je lijstje ff in de gaten houden. Misschien komt er nog wat anders leuks voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey loes,

 

Idealiter zou een gele zomer framboos mooi zijn omdat ik inderdaad een herfst framboos heb. Dan zouden ze elkaar afwisselen maar ik wil gewoon heel graag een.gele framboos dus stiekem maakt het mij helemaal niet uit of.het en.herfst of zomer is. wil jij één stekje voor mij apart houden? En laat maar op mijn lijsst weten wat jij graag wilt hebben kan altijd nog extra frambozen stekken maken als k te kort kom

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hou 1 potje voor je apart (er zitten 3 a 4 stekken per potje)

mocht er nog iemand zijn dan kan ik altijd nog stekken splitsen.

 

heb volgens mij alle ruilacties weer bijgewerkt. mocht er iemand iets missen geef dan ff een gil.

Enkele kruiden toegevoegd aan het aanbod. 2x tijm en 1x oregano. zijn nog kleine plantjes maar goed geworteld dus dat groeit rap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kan jij ook niets aan doen. de knoflookbieslook krijg je wel van mij

 

heeft er nog iemand enkele pootuitjes? rood, geel of beide, max 9stuks.

ik heb nog enkele sjalotten te ruil

 

Bestellingen voor CatFun graag voor de 27ste doorgeven, dan kan ik de dagen voor de MTFD mijn rust pakken.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sowieso 2 a 3 stekjes per potje zitten. maar ik zal even kijken of er nog wat plantjes op de verkeerde plek opkomen voor een extra potje.

Dit jaar kan ik nog garanderen dat het de gele framboos zijn. volgend jaar staat rood en geel bij elkaar dus ik deel dit jaar graag wat extra uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...