Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD lente 2015 Loes


loes

Aanbevolen berichten

ik heb sowieso 2 a 3 stekjes per potje zitten. maar ik zal even kijken of er nog wat plantjes op de verkeerde plek opkomen voor een extra potje.

Dit jaar kan ik nog garanderen dat het de gele framboos zijn. volgend jaar staat rood en geel bij elkaar dus ik deel dit jaar graag wat extra uit.

Ohhhh tof!!

 

En suus, dank voor de taxi/ophaal/ vervoer/ regel service

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loes! Heb je toevallig nog ergens een stekje van de gele framboos over? Daar zou ik heel blij mee zijn!

 

Ik heb waarschijnlijk nog wel het een en het ander aan wolletjes, ik kijk even voor je! Of als je wat leuks ziet staan in mijn lijstje hoor ik het ook graag, of als je wat anders kunt gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Definitieve Ruilacties:

Jorieke: geeft Rozemarijn + Frau-aardbeien.

balkontuinder: krijgt 3x extra sterke muisjes.

Erny: krijgt knoflookbieslook

SuusP: krijgt 2 gele herfstframboos // geeft garen.

Appelvrouw: krijgt witlofzaden + turfpotjes + kattenkruid plantje + twee pakjes geleisuiker speciaal // geeft katoen + tijdschriften + pootuitjes

Angela: geeft rode framboos + tijdschrift stadstuinieren.

berijl: krijgt gele herfstframboos // geeft wol/katoen.

Salempie: krijgt 2x druif + rucola. // geeft 2x geleisuiker speciaal

Cupcakeje: krijgt 1x gele herfst framboos // geeft rode herfstframboos.

Bouwvrouwe: krijgt 1x druif // geeft beetje ouessant wol

Kim: krijgt gele herfstframboos // geeft wolletjes

koolrabi: krijgt rucola zaden

 

mocht ik nog iets zijn vergeten geef dan even een gil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vroeg om restjes wol/katoen/acrylgaren. kwam thuis met een mega zak vol

P1100108.jpg

 

Daar kan ik met mijn kleine haakprojectjes heel lang mee vooruit

rechts ook nog een zakje met schaapswol. moet nog wel uitzoeken hoe ik dit moet verwerken/vervilten. nieuwe uitdagingen dus

 

ontvangen plantjes hebben water gehad maar verder nog niets mee gedaan. komt ergens deze week nog wel.

allemaal heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige berg Loes!

 

Ik heb een van de muisjes die ik van je gekocht heb losgelaten in huis. Nu heb ik drie overenthousiaste knorrende poezen rondrennen die overal aan het stunten zijn omdat ze hierop moeten, daarin willen, opeens toch bedenken dat ze aan de andere kant van de kamer moeten zijn, enzovoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

speeltjes met valeriaan/kattenkruid?

hier is de 'betovering' van het valeriaan/kattenkruid na een tijdje ook verbroken. maar een dag later of een week later is het speeltje weer opnieuw leuk. zo kwam er vandaag weer een speeltje onder de bank vandaan en ik wissel ook af met speeltjes die in de kamer liggen.

 

wat soms helpt is een speeltje enige tijdje in een afgesloten zakje/bakje met valeriaan/kattenkruid bewaren. speeltje weer tevoorschijn halen en de lol begint weer van voren af aan. weggooien is zonde tenzij het speeltje kapot is natuurlijk. (lol, niet zo'n best verkooppraatje )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, ik leg ze ook wel eens op een mooie dag tussen het kattenkruid,of valeriaan.Mijn ragdoll is dol op spinnen,van die kleine plastic Halloween spinnen. (En echte die er zo uit zien,van die grote die wel eens door je kamer rennen) En Britse korthaar van mijn dochter heeft een fluffy balletje met kattenkruid, die haar grote favoriet is.Ik zag op je FB pagina gevilte balletjes met een belletje,ook erg leuk gemaakt zeg!! Maar da's niet een succes hier,want dan gaat mijn bordeauxdog er mee aan de haal

Link naar reactie
Delen op andere sites

honden en kattenspeeltjes gaan niet zo goed samen nee. ik ben wel bezig met knoopspeeltjes van fleece voor honden. maar ook die zijn waarschijnlijk niet bestand tegen de echte slopers.

 

de vilten balletjes zijn hier in huis ook een succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...