Remark Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Hallo,Aller eerst, dit is mijn eerste bericht op dit forum, dus sorry als dit fout geplaats is oid. Afgelopen zomer heb ik een paprikaplantje en een tomatenplantje gekocht en in een hangmand in de tuin gehangen. Beiden deden het tot mijn verbazing goed (regelmatig tomatentrosjes en hier en daar een paprikaatje). Echter lijken deze plantjes nu na de winter helemaal dood. Ik heb echt totaal geen verstand van moestuintjes en weet dus niet of deze plantjes weer tot leven komen in het voorjaar, of dat ik ze maar beter weg kan gooien en nieuwe zaadjes moet planten. Het zelfde geld voor mijn tomatenplantjes, deze lijken ook vrij dood (al zitten hier nog wat blaadjes aan), hoe groot is de kans dat ik tomaatjes heb komende zomer? Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt!Groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Tomaten en paprika's kunnen niet tegen onze koude winters, en zijn hier dus 1-jarig. Je kunt opnieuw zaaien, of straks weer ergens plantjes kopen. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Remark Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2015 Aha oke bedankt!En kan ik dan deze gewoon zaaien in die manden en in de tuin hangen? Of moet je ze echt in een kas "kweken"? En mijn aardbeitjes, komen die wel weer tot leven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...