Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb zelf nog 3 zaadjes van de Rattenstaartjes mochten die niet lukken dan......

Geplaatst:
Volgens mij heb ik wel plantjes, ik zal als ik op de tuin ben voor je kijken.

Ik heb er een paar in een pot gezet voor je.

Geplaatst:
  • Auteur

Dankje wel, Angela, wat fijn!

Ik hou zoiezo rattestaart zaadjes voor je aan de kant! En mocht je nog wat anders zien, geef dan maar een gil hier he .

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hey kim,

heb jij toevallig nog stekjes van jou citroen basilicum en dark opal basilicum? Dat zou ik fantastisch vinden. Ik heb zelf wel een citroen tijm ( geen idee welk ras maar hij blijft wel laag) die kan ik wel splitsen voor je ? en misschien zie je nog wat anders in mijn lijstje?

Geplaatst:

hoi!

ik ben wel geïnteresseerd in een plantje van :

palmkool

slazaad wonder der vier jaargetijde

Hoor graag of ik iets voor jou heb.

liefs, Melissa

Geplaatst:
  • Auteur
Hey kim,

heb jij toevallig nog stekjes van jou citroen basilicum en dark opal basilicum? Dat zou ik fantastisch vinden. Ik heb zelf wel een citroen tijm ( geen idee welk ras maar hij blijft wel laag) die kan ik wel splitsen voor je ? en misschien zie je nog wat anders in mijn lijstje?

De dark opal lukt zoiezo wel, de citroenbasilicum is iets moeilijker met kiemen, maar ik zag vanochtend beginnend leven in mijn laatste potje, waarschijnlijk lukt die ook wel, maar dat is even afwachten nog .

Geplaatst:
  • Auteur
hoi!

palmkool

liefs, Melissa

Hoihoi,

Ik heb enkel zaad en geen plantjes van de palmkool en de sla, ik heb ze zelf nog niet gezaaid nl. Wat zaad kan ik wel voor je meenemen, als je wilt?

Geplaatst:
  • Auteur
Ik heb kamille voor je, plant.

Dat klinkt heel fijn! Staat er iets in mijn lijstje waarmee ik jou blij kan maken? Of iets anders waar je blij zou van worden?

Geplaatst:
  • Auteur

Voor de liefhebber heb ik ook nog een potje met zaailingen van allium fistulosum welsh green.

Geplaatst:

Daar wil ik er wel een paar van als dat mag?

Je krijgt van mij nog die kamille plantjes, ik zag ze nog niet op je lijstje staan?

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ik heb de citroenmelisse gezaaid maar het komt nog niet echt op. Misschien wil je met iemand anders ook alvast een stek citroenmelisse ruilen voor het geval de mijne mislukt?

Geplaatst:
Hey kim,

De dark opal lukt zoiezo wel, de citroenbasilicum is iets moeilijker met kiemen, maar ik zag vanochtend beginnend leven in mijn laatste potje, waarschijnlijk lukt die ook wel, maar dat is even afwachten nog .

Wat niet gaat dat gaat niet is mij vorige jaar ook niet gelukt maar we houden gewoon hoop kan ik iets voor jou meenemen? buiten oregano dan die ga ik proberen te stekken voor je

Geplaatst:
hoi!

palmkool

liefs, Melissa

Hoihoi,

Ik heb enkel zaad en geen plantjes van de palmkool en de sla, ik heb ze zelf nog niet gezaaid nl. Wat zaad kan ik wel voor je meenemen, als je wilt?

graag!!

Geplaatst:

Heb je misschien nog een plantje tomatillo?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur
Daar wil ik er wel een paar van als dat mag?

Je krijgt van mij nog die kamille plantjes, ik zag ze nog niet op je lijstje staan?

Dan is hij bij deze voor je gereserveerd .

Klopt ja, ik moet dringend mijn lijstje even bijwerken . Je kreeg van mij ook nog rattestaartjes-zaadjes he?

Geplaatst:
  • Auteur
Heb je misschien nog een plantje tomatillo?

Waarschijnlijk wel, ik moet heel even kijken hoe het verspenen dit weekend gaat! Begin volgende week kan ik het bevestigen!

Geplaatst:

Rattestaart zaadjes is niet nodig, die van mij zijn opgekomen en plantjes doen het tot nu toe goed.

Geplaatst:

Kim, mijn citroenmelisse heeft zichzelf nog niet laten zien. Zal ik voor jou anders een mini bell paprikaplantje meenemen?

Geplaatst:

Heb een citroentijm waar wel een stukje af kan denk ik, heb ook mintha pimenta - de echte pepermunt-. Is dat wat?

Zou zelf wel weer een keer de rattenstaartjes hebben ( niet veel, ben de enige uit het gezin die ze lekker vind) en die aardakker kan in mijn bosrandje alleen de sloot in heb je nog over?

Geplaatst:
  • Auteur
Kim, mijn citroenmelisse heeft zichzelf nog niet laten zien. Zal ik voor jou anders een mini bell paprikaplantje meenemen?

Als het goed is, krijg ik wat citroenmellisse van iemand anders, Thanks om het me te laten weten! Als je een minibell paprikaatje over hebt, zou ik dat heel leuk vinden! Maar enkel als je over hebt he?!

Geplaatst:
  • Auteur
Heb een citroentijm waar wel een stukje af kan denk ik, heb ook mintha pimenta - de echte pepermunt-. Is dat wat?

Zou zelf wel weer een keer de rattenstaartjes hebben ( niet veel, ben de enige uit het gezin die ze lekker vind) en die aardakker kan in mijn bosrandje alleen de sloot in heb je nog over?

Citroentijm wordt al voorzien, thanks!

Rattestaartjes zaad neem ik mee voor je! Ik heb enkel geen aardakker, maar aardamandel, deze http://www.mooiemoestuin.nl/moestuinzaden/aardamandel/. Ik heb er nog een plantje van, als je die ook wilt!

Geplaatst:

Heb je voor mij misschien ook een rattestaartje?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

@ appelvrouw: jazeker, ik breng wat zaadjes voor je mee!

Geplaatst:

Citroentijm wordt al voorzien, thanks!

Rattestaartjes zaad neem ik mee voor je! Ik heb enkel geen aardakker, maar aardamandel, deze http://www.mooiemoestuin.nl/moestuinzaden/aardamandel/. Ik heb er nog een plantje van, als je die ook wilt!

Ja leuk, die amandel en rattestaartjes. Maar is er iets wat ik voor jou mee kan nemen? Ik heb m' n lijstje weer wat bijgewerkt ( en het meeste uit de tuin staat er niet bij )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.