Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht: hobbykas


Aanbevolen berichten

Dat zou leuk zijn. Je hier vandaag aanmelden en meteen het buitenkansje scoren, waar waarschijnlijk heel veel mensen op dit forum al jaren naar verlangen.

 

Een mooi, goed en goedkoop kasje. Nou...die wil ik ook wel heel graag

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iels, WeKnow heeft ook niet gezegd dat je geen recht hebt op vragen hoor Zo snel een kwade reactie helpt je natuurlijk ook niet vooruit

Er zijn gewoon heel veel forumleden die verlangen naar een kas, klein of groot. Veel vragende partijen dus.

 

De kans dat je een kas zal vinden op dit forum is relatief klein, aangezien er veel leden zitten die elkaar persoonlijk of via dit forum al goed kennen.

 

Ik denk dat WeKnow eerder bedoelde dat je na 1 dag aangemeld te zijn weinig kans maakt om hier een kas te vinden, aangezien hij dan eerder naar gekende of actieve forumleden zal gaan

 

Maar vragen staat vrij, dus veel succes met je zoektocht. Probeer het zeker ook eens op kapaza of marktplaats (gratis kas/ gratis serre), zo heb ik mijn kas ook gevonden. Meestal wel zelf af te breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden er is veel info te vinden. Ik denk inderdaad dat Wokfish een goede tip geeft, maar de kans is groot dat je daar al hebt gekeken (marktplaats).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie bericht en tips.

Marktplaats hou ik inderdaad in de gaten, en Kapaza is een goed tip! Ik gooi liever wat meer hengeltjes uit, dan alleen die sites, vandaar dat ik me hier aangemeld heb. Dat ik niet meteen beet zal hebben snap ik ook, maar weknow's reactie vond ik erg sarcastisch en kreeg het gevoel uitgelachen te worden. Daar was ik niet van gediend. Misschien was dat niet zo bedoeld, maar zo kwam het wel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op fora (niet alleen hier) is het heel gebruikelijk dat je via de voordeur binnenkomt en jezelf eerst voorstelt.

 

denk niet dat iemand je hier zal uitlachen. maar je komt nu via de achterdeur binnen, niemand kent je en je vraagt direct om een hobbykas. tja, dat komt een beetje vreemd over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

joehoe het is gelukt! A.s. zondag gaan we een kasje ophalen. 1,95x2,50 m oppervlak. Precies de maat die ik wou. 4 mm glas.

We moeten er een stukje voor rijden, maar dat hebben we ervoor over.

De eerste zaden voor onder het glas zijn besteld. De rest (de koude gewassen) krijg ik elk jaar van mijn werkgever (zaadbedrijf).

 

Vanaf nu: officieel "tuinkabouter".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...