Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kiemingstijd schorseneren


Liesje

Aanbevolen berichten

Ola iedereen!

 

Dit jaar teel ik voor het eerst schorseneren. Ik heb ze eind maart geplant, maar tot dusver is maar een tiende ofzo opgekomen. Ben ik nou zo ongeduldig? (dat zowieso hoor, maar... )

 

Ik vraag me dus even af of ik misschien wat moet bijzaaien nu het nog kan (het kan tenslotte best dat mijn zaadjes niet sterk genoeg waren), of dat ik nog rustig een paar weken moet afwachten om te zien of er nog wat leven in de brouwerij komt.

 

Groetjes, Elise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je heel vroeg zaden koopt, durven er wel nog eens wat oude pakjes in het rek te hangen. Ik had nog wat zaad over van vorig jaar dat in theorie nog dit jaar gezaaid kon worden, en een nieuw pakje dat nog goed is tot 2015. Heb dat restje uit nieuwsgierigheid toch maar ingezaaid, en het is vooral dat stuk dat slecht opgekomen is. Misschien dus toch even de datum op je pakje controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net maar even bij een ander tuincentrum nieuwe zaadjes gehaald. Eens kijken of deze wel wat meer rendement op brengen

 

En inderdaad Jooze, alles voor een goede oogst! Moet toch een beetje de winter door komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...