paddestoelengek Geplaatst: 12 juli 2019 Geplaatst: 12 juli 2019 handleiding: https://www.lidl-service.com/static/67570447/94369_DE_NL_FR_EN_DA_CS_SK_DA_PT.pdf succes met de bouw! Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Cheeko Geplaatst: 11 maart 2021 Geplaatst: 11 maart 2021 Waar kan je die losse hoes voor de lidl tuinkas kopen? Quote
Goudsbloempje2 Geplaatst: 14 maart 2021 Geplaatst: 14 maart 2021 Dat zou ik ook graag willen weten! Die van ons is in de storm van gisteren helemaal kapot gewaaid. Daarvoor zaten er ook al behoorlijk wat scheurtjes in. We hebben hem nog geen jaar, dus ik denk dat ze over het algemeen maar 1 seizoen echt goed mee gaan. Iemand suggesties hoe ik de hoes kan repareren? De voor en achterkant zijn nog redelijk. Het middenstuk is volledig gescheurd. Quote
Angeyla Geplaatst: 30 april 2021 Geplaatst: 30 april 2021 Hoi tuinvrienden. Ik heb een florabest tuinkas van lid van 140x140 met 8 legplanken. De montage uitleg zijn we kwijt. Ik krijg hem niet in elkaar. Heeft iemand voor mij de montage uitleg? Vriendelijke groeten uit Zweden. Angeyla Quote
rorror Geplaatst: 30 april 2021 Geplaatst: 30 april 2021 @Angeyla Deze? https://www.lidl-service.com/static/67570447/94369_DE_NL_FR_EN_DA_CS_SK_DA_PT.pdf 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
marzman Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 Ik heb vorig jaar een kleine kast gekocht met een plastic hoes (niet die inloopkas maar die van vier plankjes), nu zitten er ook al wat scheurtjes en gaatjes in maar het kan nog wel denk ik. Daarna is het wel voorbij Jammer dat er nergens een losse hoes te koop is (ik vond dit topic op die zoekopdracht ). Het is niet zo duur allemaal, maar ook zonde om dingen weg te doen als je alleen een nieuwe hoes nodig hebt (en eventueel een betere kwaliteit hoes, misschien had ik hem in de winter er af moeten halen maar dan had het frame het weer zwaarder gehad van de weersinvloeden ) 1 Quote
woldistel Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 (aangepast) Dergelijke hele goedkope kasjes zijn echt wegwerp. Zelf maken met een goede kwaliteit plastic is helemaal niet zo moeilijk. Ik heb een zelfknutsel polytunnel van elektriciteitsbuis, hout en een goede kwaliteit gewapend plastic van Van der Wal. Gaat al tien jaar mee, met een paar reparaties wegens vandalisme en een zware sneeuwval. 26 maart 2023 aangepast door woldistel 2 Quote
Moestuinertje Geplaatst: 3 april 2023 Geplaatst: 3 april 2023 Op 26-3-2023 om 14:28, marzman zei: Jammer dat er nergens een losse hoes te koop is Je kunt op aliexpress hoezen kopen voor zulke kasjes. Even goed zoeken of de maten kloppen. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.