Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Lidl folie tuinkas 140 x140 x 200, ervaringen


henkg

Aanbevolen berichten

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Dat zou ik ook graag willen weten!


Die van ons is in de storm van gisteren helemaal kapot gewaaid. 


Daarvoor zaten er ook al behoorlijk wat scheurtjes in. We hebben hem nog geen jaar, dus ik denk dat ze over het algemeen maar 1 seizoen echt goed mee gaan. 
 

Iemand suggesties hoe ik de hoes kan repareren? De voor en achterkant zijn nog redelijk. Het middenstuk is volledig gescheurd. 

314F0707-4717-45F5-948C-E5BF9B871D4F.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 1 year later...

Ik heb vorig jaar een kleine kast gekocht met een plastic hoes (niet die inloopkas maar die van vier plankjes), nu zitten er ook al wat scheurtjes en gaatjes in maar het kan nog wel denk ik. Daarna is het wel voorbij :) Jammer dat er nergens een losse hoes te koop is (ik vond dit topic op die zoekopdracht ;) ). Het is niet zo duur allemaal, maar ook zonde om dingen weg te doen als je alleen een nieuwe hoes nodig hebt (en eventueel een betere kwaliteit hoes, misschien had ik hem in de winter er af moeten halen maar dan had het frame het weer zwaarder gehad van de weersinvloeden ;) )

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijke hele goedkope kasjes zijn echt wegwerp.

Zelf maken met een goede kwaliteit plastic is helemaal niet zo moeilijk. Ik heb een zelfknutsel polytunnel van elektriciteitsbuis, hout en een goede kwaliteit gewapend plastic van Van der Wal. Gaat al tien jaar mee, met een paar reparaties wegens vandalisme en een zware sneeuwval. 

aangepast door woldistel
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...