A.J.15 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Hallo iedereen, Ik ben A.J.15, ben 29 jaar en kom uit west vlaanderen in belgie,nu zou ik graag beginnen met wat groenten te kweken, maar heb er niet echt verstand van hebben jullie wat tips en dergelijke, tot hoelang kun je een zaadje laten groeien voor je het verplant en dergelijke ??? hopelijk kunne jullie mij hierbij helpen. vriendelijke groeten A.J.15 Quote
gerritr1955 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Welkom en je zit hier goed.Een heel forum vol met tips.Lezen, zoeken en nog eens lezen.Dat gaat je op weg helpen. Quote Hortus est amicus meus.
A.J.15 Geplaatst: 2 maart 2015 Auteur Geplaatst: 2 maart 2015 heb enkele dingen gekregen van men moeder die het had geprobeerd maar het niet heeft volgehouden heel wat zaaipotjes, een verwarmde bak van 30 op 60 ofzo, en dan nog 2 gewone bakken met en kap die niet verwarmd is, en natuurlijk heel wat zaden. hopelijk kan ik er wat mee Quote
Sils Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 welkom Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Stan Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.