Geplaatst: 27 april 201510 j Heeft iemand soms een aubergine over? Hier zijn ze niet opgekomen.Ja hoor, hier heb ik er meer dan in de kas gaan passen. Ik neem wat mee.
Geplaatst: 27 april 201510 j Auteur dankuwel. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 28 april 201510 j Auteur Hier staat ook nog een kweekkasje van 4mm platen, is 1m x60 geloof ik, moet dat nog meten, heb het maar een enkele keer gebruikt want toen die grote serre gemaakt. Is al besproken viaPB Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 28 april 201510 j Je gereserveerde (zwarte) bessenstekken staan in bloei: schattig!! dat is leuk! De plantjes die ik voor je heb groeien niet erg hard Willy, ik zal er een Twents biertje bij doen "Dan lijken ze wat groter https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 29 april 201510 j Auteur Gelukkig zijn heeft met heel veel kleine dingen te maken Nasuada en wie geeft wat hij heeft is waard dat hij leeft.Bij mij zijn ook veel dingen achter gebleven, niet goed genoeg gegroeid zeg maar.Zijn we daarom minder gelukkig? Ben content met wat ik heb en al zeker met wat ik kan laten groeien in kas en tuin. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.