Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Weer een m²-bak erbij


widdy

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben Tineke, 31 jaar en wij verhuizen binnenkort naar onze nieuwe woning met tuin. Kan ik eindelijk wat groenten telen.

 

Mijn grootvader had grote landbouwvelden, maar ik ga het zelf klein houden met een m² bak. De ervaring van dagen aan een stuk bonen peulen, aardbeien plukken en aardappelen rapen krijg ik niet weg, dus toch maar liever klein (beginnen).

 

Ik ben al een tijdje aan het plannen en was al vaker via Google op dit forum terecht gekomen, dus nu ook maar eens een account gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

 

Die m2 bakken zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen (100x100; 120x120). Het ene formaat (120x120) schijnt beter te werken dan het andere. Ik heb voor mijn zoon wel een 100x100 bak, omdat dat beter in de border paste en deze vooral bedoeld is voor hem om mee te experimenteren.

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...