Inge_ Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Zo, vandaag met mijn zelfgemaakte bouwtekening naar de houthandel om hout te halen voor mijn moestuin op poten Nu nog de klus om hem helemaal af te maken. Dat ga ik straks doen als mijn vriend thuis is, samen is toch makkelijker dan alleen.De afmetingen worden 210 x 70 x 90 met een bakdiepte van ongeveer 40 cm. Nu staat alles braaf in de gang te wachten... Quote
AshaiRey Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Leuk zo'n kapstok aan je bak... Quote Groetjes,Bram
Inge_ Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Geplaatst: 5 maart 2015 Hahahha, haakjes komen er wel aan maar een hele kapstok... Quote
A.J.15 Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Ik heb ook een moestuinbak gemaakt op poten.straks nog de poten er onder en in de beits zetten is best wel handig zo een verhoogde bak, vooral als jke veel last hebt van rugklachten. Quote
Jenneke Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Mooi Maar heb je wel dat het regenwater weg moet kunnen. Quote
A.J.15 Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 voor het regenwater zal ik wel nog iets in elkaar zetten waardoor ik het water kan hergebruiken. Quote
balkontuinder Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Leuk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb zelf ook een bak op poten gemaakt, maar dat was een stuk simpeler aangezien ik het toch niet ga verplaatsen. Mijn bak staat op bakstenen (die had ik nog over), daaroverheen een grote plaat mdf (die had ik nog over) met daarin in ieder vak een afwateringsgat en vervolgens twee gestapelde rechthoeken van vurenhout die bekleed zijn met vliesdoek. Quote
A.J.15 Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Leuk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb zelf ook een bak op poten gemaakt, maar dat was een stuk simpeler aangezien ik het toch niet ga verplaatsen. Mijn bak staat op bakstenen (die had ik nog over), daaroverheen een grote plaat mdf (die had ik nog over) met daarin in ieder vak een afwateringsgat en vervolgens twee gestapelde rechthoeken van vurenhout die bekleed zijn met vliesdoek. morgen nog de onderkant wat verstevigen, en nog wat legplanken onderin Quote
Estemy Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Super mooi ! Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Infinite Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Wel goed in de lak zetten dat multiplex Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
balkontuinder Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Netjes hoor. De afwatering wordt opgevangen zie ik? Slim! Quote
A.J.15 Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Wel goed in de lak zetten dat multiplex Ja hoor krijgt 3 lagen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.