March 8, 201510 yr waarschijnlijk heeft de database van dit forum last van een diacritisch teken dat je gebruikte , accent oid linkjewelke tekst had je getypt? of het was een tijdelijk foutje in de communicatie
March 9, 201510 yr Author Hi! Was gewoon een korte update met drie foto's, niks bijzonders eigenlijk...
March 9, 201510 yr of het was een tijdelijk foutje in de communicatieMet andere woorden: doet het het nu wel weer? Inhoud bloempot of bak berekenen
March 9, 201510 yr Hallo Samantha, Ik heb niet direct een idee wat de oorzaak van de fout is. Krijg je de foutmelding alleen op de Iphone of ook op een computer (Geeft uitsluitsel of de fout ergens bij jou account zit)?
March 11, 201510 yr Probeer het eens door de bestanden een andere (eenvoudige) naam te geven en probeer het dan eens weer. Met vriendelijke groet,Wim.
March 12, 201510 yr Ik had die fout ook met mn iphone. Ik dacht toen dat het aan de smily lag die ik van mn toetsenbord gebruikte. Controle: met smiley lukte het niet. Nu met foto: Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
March 12, 201510 yr Foto werkt bij mij wel, smily niet. Misschien was dat het probleem? Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.