Geplaatst: 8 maart 201511 j Als je een beetje creatief bent kun je meedoen met de kleurwedstrijd voor volwassenen van Intratuin. Er zijn 2 prijzen: 100 Euro aan violen en 50 Euro Intratuinbon. Downloaden via: https://www.facebook.com/intratuin/app_571063399576268 Ik heb ook zelf een poging gedaan. Stemmen mag Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 8 maart 201511 j Mooi gedaan , je gaat vast winnen. Kom nooit bij Intratuin, vind het waardeloze zaak/winkel. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
Geplaatst: 8 maart 201511 j Auteur Bedankt! Grote voordeel van de Intratuin: heel dicht bij voor ons en onze zoon speelt er erg graag in de binnenspeeltuin. De meeste van mijn fruitstruiken en -bomen komen van gerenomeerde winkels, zoals de Batterijen. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.