grassprietje Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Hallo allemaal! Met veel plezier lees ik al een tijd mee met jullie maar vond het nu toch eens tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben grassprietje, 31 jaar en heb sinds vorigseizoen een volkstuin van ongeveer 150 m2 waar ik erg trots op ben. Ook de 2 kinderen vinden het erg fijn om te helpen en natuurlijk op te eten! Ik wens jullie dit seizoen veel succes en plezier toe:mrgreen: Quote
Sils Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Welkom Leuk dat de kinderen ook enthousiast zijn. Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Stan Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
grassprietje Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Geplaatst: 12 maart 2015 Haha er is niet veel te zien nu helaas. Het is vooral veel onkruid met wat kleine fruitboompjes en struikjes meer niet. Foto's komen het er weer uit ziet zoals moet Quote
Stan Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Je kan hier : blog/ je eigen seizoen bij gaan houden. Is ook leuk voor jezelf om later te zien hoe je van een veld naar en moestuin gaat . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
grassprietje Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Geplaatst: 13 maart 2015 Ziet er zeker leuk uit Stan Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2015 Geplaatst: 19 maart 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
grassprietje Geplaatst: 21 maart 2015 Auteur Geplaatst: 21 maart 2015 Allemaal bedankt, ik voel me nu al thuis hier Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.