lente Geplaatst: 12 mei 2011 Share Geplaatst: 12 mei 2011 .... wat voor boom dit is? De eerste foto is van april, de laatste 2 van vandaag. De eerste blaadjes hadden een roodachtige gloed, maar die verdween met de groei. Zo ook bij beharing van de blaadjes. Ik ben ontzettend benieuwd, kan hem zelf nergens vinden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 12 mei 2011 Share Geplaatst: 12 mei 2011 Ik denk een soort wilg. Welke soort? Geen idee. Maar wilgen is ook een lastige groep en ze kruisen ook nog eens onderling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 mei 2011 Share Geplaatst: 12 mei 2011 Wilg idd. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lente Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 12 mei 2011 Ik dacht ook even aan een wilg. Ik heb een treurwilg staan. Maar is het niet zo dat wilgen smalle(re) bladeren hebben? Deze blaadjes worden steeds ronder/ovaler naarmate ze groter worden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 12 mei 2011 Share Geplaatst: 12 mei 2011 ... Maar is het niet zo dat wilgen smalle(re) bladeren hebben? Deze blaadjes worden steeds ronder/ovaler naarmate ze groter worden.... Wilgen zijn er in vele soorten. Ook met brede bladeren, Geoorde Wilg bijvoorbeeld. Kijk maar eens op http://www.soortenbank.nl Zoek dan op 'salix'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.