benonderkoffer Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 ik zoek ronde potjes die je weer in een trai kan zettendie ik heb zitten allemaal vol. vraag me af waar je zuks kan kopen? Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
Jan Lokman Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 vraag is aan een hovenier in de buurt die gooien ze vaak weg. krijg ik ze ook van bij een tuincentrum kan ze ook wel krijgen denk ik. Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
benonderkoffer Geplaatst: 22 maart 2015 Auteur Geplaatst: 22 maart 2015 Heb bij een plantenkwekerij potjes gevonden 4ct per stuk. Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
Jan Lokman Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Claudia69 Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Eens vragen op een freecycle-pagina die jouw regio dekt? Quote
benonderkoffer Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 Heb nu 20 prachtige zaaitrais gescoord 200 vaks . scheelt een hoop potgrond met die kleine vakjes heb ik mooi mijn eierdozen vervangen, die gebruik ik tot nu met zaaien. Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
benonderkoffer Geplaatst: 25 maart 2015 Auteur Geplaatst: 25 maart 2015 morgen zal ik me camera meenemen naar de bouw, nu hopen op mooi weer Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
benonderkoffer Geplaatst: 26 maart 2015 Auteur Geplaatst: 26 maart 2015 10 minuten naar de kas geweest foto's gemaakt 3 foto's BLiepbliep...batterij leeg (niet opgeladen, grr) 15 minuten naar het usb kabeltje gezocht (nee ik heb geen I-phone, ik heb nog gewoon een digitale camera) foto's van de kas van de potjes en zaailingen bij deze, eerste foto is de zaaitrays die ik gescoord heb bij een plantenkwekerij hier in de buurt.in de eierdozen staan ontkiemde slaplantjes,in de potjes veel perkgoed van mijn oom. Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
appelmoestuin Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Dat is een mooie voorraad zaadtrays Quote
benonderkoffer Geplaatst: 26 maart 2015 Auteur Geplaatst: 26 maart 2015 Grote kas en bouw, dus veel potjes en trays nodig Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
benonderkoffer Geplaatst: 8 mei 2015 Auteur Geplaatst: 8 mei 2015 bij een plantenkwekerij van een vriend, de stukke (hoekjes er af) gooien ze weg, mocht ik hebben.Door het er uit slaan van de potgrond gaan ze wel eens stuk. dus ik weer mazzel Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.