Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Witte druiven, wanneer uit winterslaap?


IlonaRazzy

Aanbevolen berichten

Ik ben nog een leek en nu heb ik een vraag over druiven waar ik zo snel het antwoord niet op kan vinden op internet. Vorig jaar heb ik een plantje gekocht en in de tuin gezet (meeldauw resistent stond er). Deze groeide heel langzaam maar dat zou normaal zijn. Heb netjes zijktakjes weggehaald enzo, allemaal goed. In de herfst vielen alle blaadjes af en ik maakte mij zorgen, maar dit zou horen bij een druif, hoorde ik van iemand die er ook 1 heeft (al zo'n 5 jaar). Dus ik weer rustig.

 

Maar nu... nu zag ik dat bij haar de bloei alweer in de druif stond. Bij mij staat overal de bloei erin, vooral de braam doet het echt al onwijs goed... En mijn druif is nog altijd 1 kale tak! Geen knopje niks.

 

Dus ik vroeg mij af, komt mijn druif zo laat uit zijn winterslaapje of is hij misschien heengegaan? Ik heb trouwens al voeding gegeven begin februari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wonderlijk, bij mij staan de appelbomen ook al in bloei en ook de kruiswegbessen, en dat met pasen!!!!!!!!

ik las ok in de krant dat er vandaag al jonge ooievaars ziin uitgevlogen op schiphol. ongelooflijk he.

 

groeten van wim

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, oke fijn om te horen dat alles goed gaat!! Ik heb gister toch maar het fruit en groente encyclopedie besteld, dan kan ik voortaan dit soort dingetjes gewoon opzoeken, ipv dat ik mij iedere keer zorgen maak

 

Ik ben pas net begonnen dus weet niet wat 'vroeg' is, maar als ik jullie posts zo lees dan is de rest van mijn tuin gewoon heel vroeg, ipv dat de druif laat is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...