maartje Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Wij zijn pas geleden verhuisd en in onze nieuwe tuin staan 2 appelbomen. In 1 van de appelbomen zitten heel veel waterloten. Kan ik die nu nog snoeien of is het beter om te wachten tot de zomer? Quote
windindewilgen Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 vandaag nog snoeien!!!!! doe het wel na zonsondergang en zo dicht mogenlijk bij de grond!!!kijk wel uit voor mollen en muizen, niet onthoofden svp!!! groet van wim Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
maartje Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Geplaatst: 2 april 2015 Dank je! Ik had op gelezen op internet dat je waterloten in de zomer kon snoeien, maar omdat de boom er zoveel heeft en omdat ze niet allemaal nieuw waren, vroeg ik me af of ze er nu nog uit moesten. Maar dan wacht ik tot de zomer Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.