Ziziline Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Vandaag ontdekte ik op jullie site/forumhet duidelijke zaai overzicht per maanden besloot me in te schrijven en stel me nu even aan jullie voor. Mijn naam is Angeline (Ziziline is mijn gebruikersnaam)Sinds drie jaartjes is tuinieren onze passie.Wij hebben een moestuin van 200 vierkante meter en sinds kort een patio kweekkas op ons balkon. Ontdekken, vormgeven en genieten van het resultaat(en) dat is ons Motto.Foto's zullen volgen. tuingroet Angeline Quote
petersmit Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Welkom Ziziline! Succes toegewenst! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jan Lokman Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Jorieke123 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Welkom op dit leuke forum. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Recommended Posts